برگزاری آزمون کتبی طرح روخوانی و روانخوانی قرآن در کردستان + عکس
کد خبر: 3771431
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳

برگزاری آزمون کتبی طرح روخوانی و روانخوانی قرآن در کردستان + عکس

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از برگزاری آزمون کتبی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم با حضور ۶۴۰ نفر قرآن‌آموز در سراسر استان خبر داد.

حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، از برگزاری آزمون کتبی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم با حضور 640 نفر قرآن‌آموز در سراسر استان خبر داد و اظهار کرد: این آزمون با حضور اساتید مجرب قرآنی مورد ارزیابی قرار گرفت.
وی افزود: دوره آموزش عمومی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم به صورت رایگان در سطح مساجد و بقاع متبرکه استان کردستان برگزار می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان با اشاره به برگزاری آزمون این دوره به دو صورت کتبی و شفاهی عنوان کرد: آزمون کتبی این دوره امروز، 20 آذرماه برگزار شده و آزمون شفاهی تا آخر این هفته برگزار خواهد شد.
وی با اعلام اینکه قرآن، پیام روشن الهی است که همه انسان ها را به راستی و رستگاری دعوت می‌کند، اعلام کرد: از صدر اسلام تا کنون، آموزش این پیام جاودانه الهی، از مهم‌ترین اهداف تعلیم و تربیت میان مسلمانان بوده است.
حجت‌الاسلام نوروزی یادآور شد: در کشور ما نیز به اقتضای جایگاه دین اسلام در فرهنگ مردم ایران و جایگاه ویژه قرآن در اعتقادات دینی، باید آموزش قرآن مورد توجه همگان باشد تا شرایط مساعد برای تحقق اهداف این آموزش فراهم آید.

انتهای پیام

برگزاری آزمون کتبی طرح روخوانی و روانخوانی قرآن در کردستانبرگزاری آزمون کتبی طرح روخوانی و روانخوانی قرآن در کردستانبرگزاری آزمون کتبی طرح روخوانی و روانخوانی قرآن در کردستانبرگزاری آزمون کتبی طرح روخوانی و روانخوانی قرآن در کردستانبرگزاری آزمون کتبی طرح روخوانی و روانخوانی قرآن در کردستانبرگزاری آزمون کتبی طرح روخوانی و روانخوانی قرآن در کردستانبرگزاری آزمون کتبی طرح روخوانی و روانخوانی قرآن در کردستانبرگزاری آزمون کتبی طرح روخوانی و روانخوانی قرآن در کردستان

captcha