ترویج فرهنگ ایثار و شهادت؛ ضامن حفظ عزت و استقلال کشور
کد خبر: 3771452
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت؛ ضامن حفظ عزت و استقلال کشور

گروه فرهنگی ـ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لازمه تحقق امنیت ملی و افزایش همبستگی اجتماعی بوده و تضمین‌کننده عزت و استقلال کشور است.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت؛ تضمین حفظ عزت و استقلال کشوربه گزارش ایکنا از اردبیل، یاسر شاهی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل روز گذشته، ۱۹ آذرماه در همایش فصلی معاونان و رؤسای ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان اردبیل بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان تعیین کننده‌ترین مسیر مورد نظر برای حفظ آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و عزت و استقلال کشور است.
وی با اشاره به اثرات عمیق و مثال‌زدنی ترویج فرهنگ ایثار در بدنه جامعه، افزود: با جاری شدن چنین روحیه‌های استکبارستیزانه‌ای دشمنان در دستیابی به هیچ یک از اهداف خود موفق نخواهند شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل ادامه داد: پیگیری مطالبات خانواده معظم شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار از جمله مهمترین وظایف بنیاد شهید و امور جانبازان بوده و باید از تمامی ابزار‌هایی که به تحقق این اهداف کمک کند، استفاده شود.
شاهی اظهار کرد: تداوم راه شهیدان بیمه‌کننده کشور در تمامی تب و تاب‌های موجود در جهان بوده و با تکیه بر وصیت‌نامه شهدا و امام شهیدان مسیر با عزت و اقتدارآمیز کشورمان طی خواهد شد.
وی یادآور شد: با وجود قرارگیری در عرصه حساسی که شدیدترین تحریم‌ها بر علیه کشور وارد آمده است، نیازمند به کار و مدیریت جهادی و شبانه‌روزی هستیم و کم‌کاری در چنین مقطعی جایز نخواهد بود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل اظهار کرد: افزایش تعامل مدیران و فعالان بنیاد شهید با تشکل‌های ایثارگری مورد تأکید بوده و فعالیت‌های این دو مجموعه باید در کنار هم برای دستیابی هر چه مناسب به هدفگذاری‌های فرهنگی، ارزشی و اجتماعی باشد.
انتهای پیام

captcha