ابزارهای تحریم را با استفاده از اقتصاد مقاومتی بی‌اثر کنیم
کد خبر: 3771542
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
عبداللهی:

ابزارهای تحریم را با استفاده از اقتصاد مقاومتی بی‌اثر کنیم

گروه اجتماعی ـ معاون بهداشت و درمان كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأكید كرد كه باید تلاش كنیم با به‌كار گیری روش‌های اقتصاد مقاومتی، ابزارهای تحریم را در كشور بی‌اثر كنیم.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس، سردار احمد عبداللهی، معاون بهداشت و درمان کل سپاه پاسداران در حاشیه همایش تغذیه و بهداشت مواد غذایی که به‌همت معاونت بهداشت و درمان سپاه فجر فارس در شیراز برگزار شد، گفت: یکی از مهم‌ترین مؤلفه های سلامت بحث تغذیه است که از تولد تا مرگ با همه انسان‌ها همراه است.
وی افزود: سلامت انسان زمانی تأمین می‌شود که غذای سالمی داشته باشد و غذای سالم زمانی مصوّر است که نظارت‌ها و کنترل‌های لازم در مبادی مختلف تولید، توزیع و مصرف صورت گیرد.
عبداللهی ادامه داد: امروز کشور ما مورد تحریم‌های ظالمانه‌ای قرار گرفته که این تحریم‌ها در مورد مواد غذایی و دارویی به‌صورت ویژه و بی‌سابقه‌ای اعمال شده است و باید تلاش کنیم با به‌کارگیری روش‌های اقتصاد مقاومتی، ابزارهای تحریم را در کشور بی‌اثر کنیم.
معاون بهداشت و درمان کل سپاه پاسداران یادآور شد: شرایط کشور به‌گونه‌ای است که ما باید بتوانیم مواد غذایی مورد نیاز را علاوه بر اینکه با کیفیت خوبی تولید می‌کنیم، در توزیع و مصرف نیز عملکرد خوب و صحیحی داشته باشیم.
وی در پایان ضمن قدردانی از سپاه فجر فارس به‌خاطر میزبانی شایسته این همایش، گفت: هدف از برگزاری این همایش، رعایت اصول ایمنی و امنیت غذایی در سپاه و کنترل و نظارت بر مباحث تغذیه کل سپاه پاسداران است که تمامی معاونان و مسئولان مربوط به بهداشت و درمان سپاه از سایر استان‌ها در این همایش حضور دارند.
انتهای پیام

captcha