جمع‌آوری ماهانه ۳۰۰ میلیون صدقات در کرمانشاه
کد خبر: 3771622
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶

جمع‌آوری ماهانه ۳۰۰ میلیون صدقات در کرمانشاه

گروه اجتماعی ـ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: ماهیانه ۳۰۰ میلیون تومان صدقات از محل کمک‌های مردمی در این استان جمع‌آوری می‌شود.

جمع‌آوری ماهانه ۳۰۰ میلیون صدقات در کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حسین خدرویسی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه ظهر امروز، 20 آذرماه در جلسه هم‌اندیشی با اصناف و کارآفرینان کرمانشاه با اشاره به پرداخت 31 میلیارد تومان مستمری ماهیانه به مددجویان در استان، گفت: نزدیک به 100 هزار نفر از جمعیت تحت پوشش این نهاد زنان هستند.
وی با اشاره به اینکه در این استان 200 هزار نفر در قالب 72 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد هستند، افزود: در ماه 19 میلیارد و 400 میلیون تومان مستمری به افراد تحت پوشش پرداخت می‌شود.
خدرویسی اظهار کرد: 31 میلیارد تومان برای خدمت‌رسانی به مددجویان تحت حمایت در بخش بهداشت، درمان، مسکن و کمک‌های موردی پرداخت می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: 300 میلیون تومان ماهیانه از محل کمک‌های مردمی صدقات در استان جمع‌آوری می‌شود.
وی به تخصیص 171 میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال مددجویان نیز اشاره و اظهار کرد: این میزان در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه به کارفرمایان درصورت به کارگیری مددجویان اختصاص داده می‌شود.
خدرویسی بیان کرد: با به‌کارگیری هر مددجو 20 میلیون تسهیلات قرض‌الحسنه به کارفرما پرداخت می‌شود.
انتهای پیام

captcha