آمار واقعی نیازمندان بیشتر از مددجویان تحت حمایت است
کد خبر: 3771659
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷

آمار واقعی نیازمندان بیشتر از مددجویان تحت حمایت است

گروه سیاست و اقتصاد- نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان مجلس نگاه ویژه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد دارند، گفت: آمار واقعی نیازمندان بیشتر از مددجویان فعلی تحت حمایت است.

آمار واقعی نیازمندان بیشتر از مددجویان تحت حمایت است

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سیدقاسم جاسمی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز، 20 آذر در جلسه هم‌اندیشی با روسای اتحادیه‌ها و اصناف کرمانشاه، با تأکید بر ضرورت تغییر سیاست‌های اقتصادی، گفت: نمایندگان مجلس نگاهی ویژه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد دارند.
وی با اشاره به اینکه آمار واقعی نیازمندان بیشتر از مددجویان فعلی تحت حمایت است، افزود: کمک به افراد نیازمند جامعه کار پسندیده‌ای است و در کمیته امداد اقدامات خوبی در این راستا انجام شده است.
جاسمی توجه به معیشت مردم را ضروری توصیف کرد و گفت: براساس قانون اساسی معیشت و منزلت تمامی اقشار توسط مدیران باید در نظر گرفته شود.
افزایش قیمت ارز ناشی از سیاست‌های غلط دولت
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امر بدان اشاره شده با عدم کنترل و برنامه‌ریزی مدیران ناکارآمد محقق نشده است.
وی با اشاره به افزایش قیمت ارز از 3800 تومان به 18 هزار افزود: این امر بر شدت اختلاف طبقاتی افزوده و این ناشی از سیاست‌های غلط دولت است.
جاسمی تغییر شرایط فعلی را با تغییر سیاست‌های اقتصادی امکان‌پذیر دانست و گفت: نمایندگان مردم پیگیر تغییرات سیاست اقتصادی بر نگاه به داخل هستند.
انتهای پیام

captcha