مسائل و مشکلات فرهنگیان به صورت ریشه‌ای و تخصصی مرتفع شود
کد خبر: 3771662
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹

مسائل و مشکلات فرهنگیان به صورت ریشه‌ای و تخصصی مرتفع شود

گروه اجتماعی - سرمایه‌های کشور و آینده کشور در دست فرهنگیان است و باید مسائل این قشر به صورت ریشه‌ای و تخصصی مرتفع شود.

مسائل و مشکلات فرهنگیان به صورت ریشه‌ای و تخصصی مرتفع شود

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در دیدار  حسن مرادی، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با ایشان اظهار کرد: در مدیریت استان استفاده از همه ی ظرفیت ها بسیار مهم است و انجام درست وظایف ادای دِین به مردم عزیز و فهیم خواهد بود.
استانداراصفهان ظرفیت بسیج را بالا برشمرد و افزود: استفاده از این ظرفیت یک تکلیف است و معتقدم قبل از اینکه مسائل فرهنگی امنیتی شود باید توجه ریشه‌ای و تخصصی به بخش فرهنگ و فرهنگیان صورت گیرد.
رضایی فرهنگیان را افرادی بسیار ارزشمند و کم توقع خواند و افزود: سرمایه‌های کشور و آینده ی کشور در دست فرهنگیان است و باید مسائل این قشر به طور اساسی مرتفع شود.
عباس رضایی با بیان اینکه مسائل باید شفاف سازی شود، تاکید کرد: اگر به مسائل فرهنگیان رسیدگی شود آینده تضمین خواهد شد و بر همین اساس باید این مسائل به صورت علمی و تخصصی بررسی شود و مدیریت استان نیز آماده کمک در این زمینه دارد.
استانداراصفهان به مسائل مهم استان از جمله مشکل آب و بیکاری اشاره کرد و افزود: باید برای حل مشکلات استان و کشور دست در دست هم دهیم چرا که دشمنان تمام قد ایستاده‌اند و با جنگ اقتصادی در تلاش هستند که به کشور ضربه بزنند.
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب استاندار اصفهان اظهارداشت: باید ظرفیت‌های خارج از آموزش و پرورش را به کمک این مجموعه بیاوریم و بسیج فرهنگیان کشور آمادگی خود را برای کمک و حمایت از مدیریت استان برای حل مشکلات فرهنگیان اعلام می کند.
مرادی با بیان اینکه باید دقیق تر و جامع‌تر و و با همدلی و هماهنگی در جهت حل مشکلات تلاش کنیم، افزود: با اراده ی جمعی می توان مسائل را مدیریت کرد.

انتهای پیام 

captcha