40 فعال فرهنگی و مذهبی قروه تجلیل شدند
کد خبر: 3771672
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰

40 فعال فرهنگی و مذهبی قروه تجلیل شدند

گروه فرهنگی ــ 40 فعال فرهنگی و مذهبی شهرستان قروه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی امروز، 20 آذرماه طی مراسمی در سالن مجتمع فرهنگی نور قروه تجلیل شدند.

40 فعال فرهنگی و مذهبی قروه تجلیل شدند

به گزارش ایکنا از کردستان، موحد امان‌اللهی، فرماندار شهرستان قروه در گردهمایی شوراهای امر به معروف و تشکل‌های دینی و آئین تجلیل از 40 فعال فرهنگی و مذهبی که امروز، 20 آذرماه در سالن مجتمع فرهنگی نور قروه برگزار شد، اظهار کرد: اگر روزگاری کشف حجاب به عنوان ارزش حکومت به حساب می‌آمد و طاغوتیان حجاب را به عنوان ضدارزش می‌دانستند امروز تمام ارکان نظام در خدمت دین مبین اسلام است.
وی با اشاره به اینکه از برکات نظام و انقلاب اسلامی در خدمت دین مبین اسلام بودن است، افزود: ما به عنوان کارگزاران انقلاب هستیم و باید در این راستا قدم برداریم.
فرماندار شهرستان قروه بیان کرد: جای خرسندی است که خدمتگزاران جامعه اسلامی در خدمت امر به معروف و نهی از منکر هستند و در این راه قدم برمی‌دارند و جای تقدیر دارد از کسانیکه در راستای خدمت به مردم گام برمی‌دارند.
وی عنوان کرد: وحدت و انسجام ضرورت امروز جامعه اسلامی است به ویژه در این خطه از جمهوری اسلامی ایران که باید اتحاد و همدلی حفظ شود.
امان‌الهی یادآور شد: امروز شاهد خدمات تشکل‌های دینی در سطح شهرستان قروه هستیم که قابل تقدیر است و این خدمات از برکات نظام اسلامی است و نوجوانانی که در هیئات مذهبی به فعالیت و مداحی می‌پردازند، نیز فعالیت‌شان تحسین برانگیز و قابل تقدیر است.
یادآور می‌شود؛ در گردهمایی شوراهای امر به معروف و تشکل‌های دینی که در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی نور قروه برگزار شد، از 40 فعال فرهنگی و مذهبی تقدیر شد.

انتهای پیام

captcha