سومین کنگره بین‌المللی شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود
کد خبر: 3771674
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳
در برج میلاد؛

سومین کنگره بین‌المللی شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود

گروه جهاد و حماسه ــ سومین کنگره بین‌المللی شهدای مدافع حرم «فاتحین» جمعه ۳۰ آذرماه با حضور خانواده‌های معظم شهدای یگان فاتحین کشور در برج میلاد برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ محمد صائبی، سخنگو و مدیر روابط عمومی کنگره «فاتحین» با اعلام این خبر اظهار کرد: این کنگره باتوجه به همزمانی با شب یلدا و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شامل اجرای برنامه‌های متنوعی با موضوعات مرتبط انجام می‌پذیرد و مواردی همچون سخنرانی مقامات لشگری و کشوری، تجلیل از خانواده مدافعین حرم، تجلیل از خانواده‌های حوادث تروریستی، میثاق‌نامه ۲۰۰۰ نفری مدافعین حرم در چهلمین سالگرد نظام مقدس جمهوری اسلامی مبنی بر حفظ و صیانت از آرمان‌های انقلاب، نظام، وطن و ولایت، رونمایی از دستاورد نظامی در حوزه مخابرات در یگان فاتحین و رونمایی از تمبر یادبود یگان فاتحین بخش‌های مختلف این کنگره است.
حضور مهمان ویژه از یمن و برپایی بخش‌های جانبی شامل غرفه کودکان، غرفه عکاسی، غرفه حجاب و عفاف، نمایشگاه نقاشی شهدای مدافع حرم فاتحین و فاطمیون از دیگر تمهیدات این مراسم است.
یادآور می‌شود، سومین کنگره بین‌المللی شهدای مدافع حرم «فاتحین» جمعه ۳۰ آذرماه از ساعت ۱۳:۳۰ در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha