امر به معروف و نهی از منکر سلاح برنده اصلاح جامعه است
کد خبر: 3771678
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴

امر به معروف و نهی از منکر سلاح برنده اصلاح جامعه است

گروه فرهنگی- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: در جامعه اسلامی امر به معروف و نهی از منکر به عنوان سلاح برنده‌ای برای اصلاح جامعه است و اگر این فریضه ترک شود افراد فاسد بر ما حاکم می‌شوند.

امر به معروف و نهی از منکر سلاح برنده اصلاح جامعه است

به گزارش ایکنا از کردستان، محمود الله‌مرادی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان در گردهمایی شوراهای امر به معروف و تشکل‌های دینی و آئین تجلیل از 40 فعال فرهنگی و مذهبی که امروز، 20 آذرماه در سالن مجتمع فرهنگی نور قروه برگزار شد، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر به عنوان سلاح برنده‌ای برای اصلاح جامعه است و درصورت بکاربردن آن هیچ مشکلی در جامعه نخواهیم داشت.
وی با اشاره به اینکه کل امر به معروف در وجود حضرت اباعبدالله الحسین تجلی پیدا می‌کند، افزود: شرایط زمان به گونه‌ای تغییر پیدا می‌کند که فرزند پیامبر را قتلگاه به شهادت می‌رسانند و جشن شکرگزاری هم به پا می‌کنند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان عنوان کرد: امروز شرایط کشور جدای از شرایط امام حسین(ع) نیست و اگر امروز با مشکل تحریم و مشکلات اقتصادی روبرو هستیم و فشار زیادی بر مردم تحمیل می‌شود به دلیل ایستادگی در مسیر درست است.
وی اعلام کرد: از بزرگان دین روایت است که خون حسین شعله‌ای در قلب مسلمانان است که تا ابدالدهر در دنیا جوشان است و ارادتمندان به امام حسین(ع) در تمام جهان وجود دارند.
الله‌مرادی بیان کرد: امام حسین(ع) برای زنده نگه‌داشتن دین شهادت را انتخاب کرد امروز نیز نظام اسلامی پیشنهادات چرب و نرمی برایش مطرح می‌شود به شرطی که عزت خود را زیرپا بگذارد و پرچم حسین را پایین بیاورد و در برابر پرچم یزیدیان سرتسلیم فرود بیاورد که هیچگاه این اتفاق نخواهد افتاد و مردم ما در برابر زورگویان خواهند ایستاد.
وی عنوان کرد: اگر ما در جامعه اسلامی امر به معروف و نهی از منکر را به عنوان سلاح برنده‌ای برای اصلاح جامعه در نظر بگیریم هیچ مشکلی در جامعه نخواهیم داشت و اگر این فریضه ترک شود افراد فاسد بر ما حاکم می‌شوند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با بیان اینکه متأسفانه گاهی اوقات حرکت‌ها جناحی و حزبی می‌شوند و کارهای خوب همدیگر را نمی‌بینیم، افزود: اگر کارهای خوب را تقویت کنیم و کارهای اشتباه را مورد تذکر قرار دهیم جامعه به سمت اصلاح پیش خواهد رفت.
وی با اشاره به اینکه کارهای ستاد امر به معروف و نهی از منکر ایجابی است و کارهای سلبی خود دارای متولیان دیگری است، عنوان کرد: همانطور که تبلیغات اسلامی کردستان ترویج فرهنگ دینی و ارزشی را در دستور کار دارد ستاد امر به معروف نیز وظایف خود را در پیش گرفته است.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اعلام کرد: همه باید کمک کنند فریضه امر به معروف در جامعه پیاده شود و این کار باید ابتدا از خودمان شروع شود و سپس میان مردم تبیین شود.
الله‌مرادی در پایان یادآور شد: تا جاییکه می‌توانیم باید کمک کنیم نظام و دولت در کارش شاهد موفقیت باشد و این مهم نیازمند حفظ اتحاد و قرار گرفتن در کنار یکدیگر است تا شاهد به اهتزار درآوردن پرچم اتحاد در دنیا باشیم.
انتهای پیام

captcha