تشکیل ستاد «حجاب، عفاف و حقوق شهروندی» در اردبیل
کد خبر: 3771876
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹

تشکیل ستاد «حجاب، عفاف و حقوق شهروندی» در اردبیل

گروه فرهنگی - معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: برپایی یک ستاد با هدف حفظ شعائر حجاب و عفاف و رعایت حقوق شهروندان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همه مراکز و ادارات تابعه مبنای کار است.

تشکیل ستاد حجاب، عفاف و حقوق شهروندی در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، یاسر محمدپور، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، صبح امروز، ۲۱ آذرماه در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی و حجاب وعفاف، حجاب و عفاف و حقوق شهروندی را از دغدغه‌های اصلی دانسته و بیان کرد: ضرورت برپایی یک ستاد با هدف حفظ شعائر حجاب و عفاف و رعایت حقوق شهروندان در اداره کل و همه مراکز و ادارات تابعه مبنای کار بوده که درراستای تبیین و ارتقاء سطح آگاهی و اقدام عملی کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرائی فعالیت می‌نمایند.
یاسر محمدپور افزود: مقوله حجاب وعفاف وترویج فرهنگ آن، امری عمومی است که تنها مربوط به بانوان نیست و ضرورت توجه به این امر توسط آحاد جامعه اعم از زن ومرد باید صورت گیرد.
وی در ادامه به ارائه گزارشی در خصوص فعالیت‌های انجام شده در سالجاری پرداخته و تصریح کرد: برگزاری همایش‌ها ونمایشگاه‌ها در جهت تبلیغ فرهنگی حجاب وعفاف وفضاسازی تبلیغی، تولید فیلم کوتاه و نمایش، تهیه و توزیع بروشور انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری به مخاطبین درحوزه حجاب وعفاف وفعالیت‌های که منجر به الکترونیکی شدن امور شامل ثبت نام، صدور مجوز‌های مؤسسات، کانونها، نشریات و... در کمترین زمان انجام گرفته است.
وی همچنین بیان کرد: برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های فرهنگی وهنری سه ماهه چهارم باعنایت به اینکه مقارن با چهلمین سال انقلاب اسلامی می‌باشد یک عزم جدی می‌خواهد و باید درجهت هرچه باشکوه‌ترشدن برنامه‌ها با همکاری و تعامل مضاعف اقدام نمود.
انتهای پیام

captcha