اقلیت‌های دینی، نقش اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند
کد خبر: 3771877
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸

اقلیت‌های دینی، نقش اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند

گروه فرهنگی - رئیس گروه فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با تأکید بر اینکه اقلیت‌های دینی نباید در اجرای برنامه‌های چهل سالگی انقلاب مغفول بمانند، گفت: اقلیت‌های دینی، نقش اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی برعهده داشتند.

اقلیت‌های دینی، نقش اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، پرویز اشرافی، رئیس گروه فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی‌ صبح امروز، 21 آذر‌ماه‌ در جلسه کارگروه فرهنگی و هنری ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با تاکید بر اینکه اقلیت‌های دینی در اجرای برنامه‌های چهل سالگی انقلاب نباید مغفول بمانند، افزود: اقلیت‌های دینی در پیروزی انقلاب اسلامی نقش اساسی داشتند و برنامه‌هایی را نیز در این ایام اجرا می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه همه ساله همزمان با دهه فجر، در کلیساهای ارومیه، ناقوس‌ها به‌صدا درمی‌آیند، ادامه داد: اقلیت‌های دینی در استان، به‌صورت گروهی نیز سرودهایی را برای انقلاب اسلامی در کلیساها اجرا می‌کنند و بهتر است که اقلیت‌ها نیز در برنامه‌ها حضور داشته باشند.
اشرافی بیان کرد: امید به آینده، باید در برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مدنظر باشد، در عصر امروز، فضای مجازی حتی جا پای صداوسیما نهاده و باید تلاش خود را در این فضا بیشتر کنیم و اینکه در اجرای برنامه‌ها، چگونه برای مردم نشاط‌آفرینی کنیم، باید مدنظر باشد، چرا که نشاط، مقدمه امید است.
وی با اشاره به اینکه برنامه‌های چهل سالگی انقلاب از بُعد تبیینی در فضای مجازی و رسانه‌ها باید بررسی شود، تصریح کرد: برنامه‌های چهل سالگی انقلاب باید در بعد آیینی نیز مدنظر باشد تا مردم تشویق شوند و به صحنه بیایند، چون دشمن هر لحظه ما را رصد می‌کند و باید ناکام بماند.
رئیس گروه فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: برنامه‌های چهل سالگی انقلاب باید به سمت مردم محوری سوق داده شوند؛ چرا که مردم انقلاب کرده‌اند و خودشان نیز باید در برنامه‌ها حضور داشته باشند و همچنین برنامه‌ها باید به سمت هم‌افزایی و مشارکت سوق داده شود تا تاثیرگذاری و اثربخشی آن نیز بیشتر شود.
انتهای پیام

captcha