انعكاس دستاوردهای انقلاب ضعف دارد
کد خبر: 3771884
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
آیت‌الله دژكام:

انعكاس دستاوردهای انقلاب ضعف دارد

گروه اجتماعی ـ نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس معتقد است كه آنچه امروز برای انعكاس خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی انجام می‌شود، با ضعف مواجه است.

به گزارش ایكنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژكام، نماینده ولی فقیه در استان فارس امروز، 21 آذر در آیین تكریم و معارفه نمایندگان ولی‌فقیه در جهاد كشاورزی این استان اظهار كرد: امروز در حالی در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب قرار گرفته‌ایم كه خدمات زیادی توسط دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در حال انجام است.
وی با تأكید بر ضرورت انعكاس بیشتر خدمات و دستاورهای انقلاب در آستانه چهلمین سال پیروزی، گفت: آنچه كه امروز برای انعكاس خدمات انجام می‌شود با ضعف مواجه است.
آیت‌الله دژكام افزود: در تمدن‌سازی نوین اسلامی با تكیه بر الگوهای داخلی پیش می‌رویم و ایمان داریم كه اگر مطابق با الگوهای اسلامی عمل كنیم فضای بهتری برای یادگیری و بالندگی ایجاد می‌شود.
نماینده ولی‌فقیه در فارس با یادآوری الگوی امام(ره) برای حل مشكلات سیاسی اجتماعی جامعه، بیان كرد: توحید كلمه در برابر هجوم غربی كارساز است.
آیت‌الله دژكام با بیان اینكه برای حركت، پیشبرد و تاسیس نوین تمدن اسلامی باید درهم تنیدگی را نگه داریم، گفت: نقش نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در نهادها محور اصلی اتصال به رهبری محسوب می‌شود كه اگر این ارتباط طولی نباشد از هم گسسته عمل خواهد شد.
وی تأكید كرد: طبیعی است كه اختلاف دیدگاه و نظریات بین افراد وجود داشته باشد اما پیوند برادری نباید از هم گسسته شود، چرا اگر برادری و ارتباط با ولایت نباشد در ساخت تمدن نوین اسلامی به مشكل برخواهیم خورد.
نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس یادآور شد: چهلمین سال پیروزی انقلاب را در حالی با عزت سپری می‌كنیم كه نقشه‌های دشمن به تیر خورده است .
یادآور می‌شود، در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام بحرانی، حجت‌الاسلام قائمی به عنوان نماینده جدید ولی‌فقیه در سازمان جهاد كشاورزی فارس معرفی شد.
انتهای پيام

captcha