ارسال ۶۲۰ اثر به جشنواره رضوی در ایلام
کد خبر: 3771912
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
خودآموز خبر داد:

ارسال ۶۲۰ اثر به جشنواره رضوی در ایلام

گروه فرهنگی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: ۶۲۰ اثر به هفتمین جشنواره سفرنامه و خاطره نویسی رضوی در ایلام ارسال شده است.

ارسال 620 اثر به جشنواره رضوی در ایلام
به گزارش ایکنا از ایلام، عمران خودآموز، مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام عصر روز گذشته بیستم آذر‌ماه در جلسه اتاق فکر جشنواره ملی سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی اظهار کرد: همه مقدمات لازم برای برگزاری هفتیمن جشنواره ملی سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی در ایلام مهیا شده و اختتامیه این جشنواره یکشنبه هفته آینده در محل مجتمع ارشاد ایلام برگزار می‌شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام اضافه کرد: 620 اثر به هفتمین جشنواره سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی در ایلام ارسال شده است.
وی با اشاره به اینکه این جشنواره به همت این اداره‌کل با مشارکت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا‌(ع) برگزار می‌شود، افزود: اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره اهل‌بیت‌(ع) تقدیر از تولید کنندگان و پدیدآوردندگان آثار حوزه فرهنگ رضوی و اهل‌بیت‌(ع) از اهداف برگزاری این جشنواره است.
خودآموز اضافه کرد: ساختاری که جشنواره دارد شامل یک اتاق فکر و دفتر نمایندگی در استان ایلام متشکل از اساتید دانشگاه، فعالان فرهنگی و فعالان عرصه فرهنگ دینی، آموزش و پرروش دانشگاه، کانون‌های مساجد، کانون پرورش فکری و سایر نهادهای فرهنگی بوده که دبیرخانه آن در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دایر است.
وی تاکید کرد: این جشنواره توانسته در 6 دوره گذشته به خوبی بدرخشد و آثار ارزشمند هنری را دریافت کند که تاثیرگذاری ویژه‌ای داشته و به طور قطع در این راه رهنمودهای نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام راهگشا خواهد بود.
انتهای پیام
captcha