مسئولان به دنبال محروم‌یابی باشند
کد خبر: 3771915
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷

مسئولان به دنبال محروم‌یابی باشند

گروه اجتماعی ـ امام جمعه كازرون تأكید كرد كه تمام مسئولان باید به‌دنبال محروم‌یابی باشند نه اینکه بنشینید محرومان به سراغ آن‌ها بیایند.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خرسند، امام جمعه کازرون امروز، 21 آذرماه در جلسه شورای اداری این شهرستان كه با حضور فتاح، رئیس كمیته امداد كشور برگزار شد، با بیان اینکه خدمت به محرومین و فقرا یک میثاق الهی است، افزود: همه وظیفه دارند در این راستا تلاش کنند و کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز ویژه‌ این خدمت به وجود آمده است.
وی با بیان اینکه تمام مسئولان باید به دنبال محروم‌یابی باشند نه اینکه بنشینید محرومان به سراغ آن‌ها بیایند، بیان کرد: حضور رئیس کمیته امداد در این شهرستان توجه به محروم‌یابی است.
خرسند با اشاره به اینکه این نمونه‌ای از مدیریت انقلابی و مردمی و اقدام سریع برای حل مشکلات مردم است، تاکید کرد: تمام مدیران باید این چنین باشند و کار امروز را به فردا نیندازند و در حوزه مسئولیت خود در بین مردم حضور داشته باشند و برای حل مشکلات مردم سریع اقدام کنند.
وی با یادآوری اینکه مردم کازرون مردمی انقلابی و مذهبی بودند و این شهر در نهضت صنعت نفت و قبل از انقلاب در سال‌های 42 و 57 جزو یازده شهر حکومت نظامی بوده است، گفت: علاوه بر این در بخش‌های شهرستان کازرون نیز روستایی است که در آن حکومت نظامی رسمی بوده و امروز به شهر خشت تبدیل شده است.
امام جمعه کازرون یادآور شد: شهرستان کازرون دارای 6 شهر و بخش است؛ ساکنان برخی از روستاهای این شهرستان از جمله دله، بنو و پوسکان راه دسترسی و حتی کمترین امکانات را در اختیار ندارند.
خرسند اضافه کرد: بعد از حوادث تلخی که در کازرون رخ داد، انگار راه کازرون برای مسئولان مسدود شد و نه تنها مسئولان کشوری که دیگر مسئولان استانی هم به کازرون نیامدند، جز معاون وزیر راه که در وقت بسیار اندک از پروژه تونل این شهرستان بازدید کردند.
امام جمعه کازرون با تأکید بر اینکه برخی مشکلات شهرستان‌ها به حضور مسئولان کشوری نیاز دارد تا از نزدیک شاهد آن باشند، گفت: بخش جره بیش از سایر بخش‌ها محرومیت دارد و امیدواریم با حضور رئیس کمیته امداد کشور گوشه‌ای از این محرومیت‌ها برطرف شود.
انتهای پیام

captcha