برگزاری نشست هم اندیشی دبیران ستاد امر به معروف هرمزگان
کد خبر: 3771937
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷

برگزاری نشست هم اندیشی دبیران ستاد امر به معروف هرمزگان

گروه اجتماعی- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان گفت: نشست هم اندیشی با حضور دبیران ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان‌های هرمزگان برگزار شد.

برگزاری نشست هم اندیشی دبیران ستاد امر به معروف هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان نشست هم اندیشی دبیران ستاد امر به معروف هرمزگان چهار شنبه ۲۱ آذر ماه به منظور تبادل اطلاعات و نظرات برای شکل گیری سیاست‌های مربوط به امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.
حجت الاسلام اسماعیلی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان، با اشاره به سیاست‌های کلی در راستای اجرا‌ی هر چه بهتر امر به معروف گفت: زمینه سازی جهت مشارکت همه جانبه مردم و دستگاه‌های اداری و رسانه‌های عمومی در امور مربوط به واجب امر به معروف و نهی از منکر، تدوین راهبرد‌های آموزشی برای سطوح مختلف جامعه به ویژه خانواده‌ها، پژوهش و تحقیق در زمینه پایان نامه‌های دانشجویی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر، آسیب شناسی و ریشه یابی علل ترک معروف و ارتکاب منکر عمده وظایف ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان‌ها است.
دبیر ستاد امر به معروف هرمزگان با تاکید بر نظارت همگان بیان کرد: طلایه داران و نیرو‌های مومن و آموزش دیده پیشانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر هستند و ستاد‌های شهرستان‌ها باید بستر‌های لازم برای حضور مردم در فضای عمومی جهت تذکر لسانی را فراهم آورند.
وی خاطر نشان کرد: شناخت دقیق مشکلات در قالب معروف‌ها و منکرات و گزارش‌های مردمی و رسیدگی به آن‌ها در کنترل آسیب‌ها تأثیر بسزایی دارد و مجموعه ستاد به پیگیری گزارش‌های مردمی در حوزه آسیب‌های اجتماعی می‌پردازد.
در ادامه جلسه شرکت کنندگان در این جلسه به ارائه نقطه نظرات در خصوص راهکار‌های عملی امر به معروف و نهی از منکر پرداختند.
انتهای پیام

captcha