مسیر تأییدیه‌های مراكز تولیدی كوتاه‌تر شود
کد خبر: 3771954
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳

مسیر تأییدیه‌های مراكز تولیدی كوتاه‌تر شود

گروه اجتماعی ـ رئیس سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت در دیدار بر کوتاه‌تر شدن مسیر تائیدیه‌های مراکز تولیدی با هدف افزایش رونق اقتصادی تأکید کرد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، غلامرضا اصغری، رئیس سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت در جلسه با صاحبان صنایع غذایی، آرایشی و بهداشتی فارس که در اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی شیراز برگزار شد، فارس را یکی از قطب‌های مهم کشور در زمینه تأمین مواد غذایی، کشاورزی و رشد صنایع عنوان کرد.
وی با اعلام آمادگی در زمینه ارائه تسهیلات بیشتر برای رونق اقتصاد در کشور از مسئولان خواست تا در رونق چرخه خطوط تولید کشور، همه تلاش خود را به کار گیرند.
معاون وزیر بهداشت ابراز امیدواری کرد تا با همفکری و هم اندیشی در زمینه سرعت بخشیدن به مسیر تائیدیه‌های مراکز، این امر تسهیل شود.
نحوه تعامل بخش صنعت با وزارت بهداشت، راهکارهای افزایش رونق اقتصادی، شیوه نامه‌های مربوط به توزیع مواد غذایی، تشکیل کمیته مشترکی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دست‌اندرکاران مراکز تولیدی و صنایع مواد غذایی برای سرعت بخشیدن به مسیرهای قانونی، واردات و صادرات صنایع غذایی، دریافت مجوزهای بهداشتی، راهکارهایی برای رفع نیازهای شرکت‌های مواد غذایی، برگزاری دوره‌های روزآمدسازی دانش مسئولان فنی کارخانه‌ها، به‌روزرسانی چارچوب‌های صدور پروانه ساخت و بازنگری استانداردها، مهمترین محورهای مطرح شده در این نشست مشورتی بود.
براساس این گزارش، معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو، در سفر خود به شیراز، از تنها شرکت تولیدکننده مکمل‌های غذایی و ورزشی استان فارس بازدید کرد.
انتهای پیام

captcha