جهت‌گیری دولت به سمت تحقق عدالت اجتماعی
کد خبر: 3771957
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
رحيمی اظهار كرد:

جهت‌گیری دولت به سمت تحقق عدالت اجتماعی

گروه اجتماعی ـ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: دولت در برنامه ششم توسعه به سمت تحقق عدالت اجتماعی جهت‌گیری كرده است تا قشر ضعیف كمترین آسیب را ببیند.

جهت‌گیری دولت به سمت تحقق عدالت اجتماعی

به گزارش ایكنا از فارس، عنایت‌الله رحیمی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس امروز، 21 آذرماه در شورای اداری شهرستان کازرون که با حضور رئیس کمیته امداد کشور برگزار شد، اظهار کرد: دولت یازدهم و دوازدهم در قالب رویکردی که در برنامه ششم بر توسعه و بودجه سنواتی داشته به سمت تحقق عدالت اجتماعی جهت‌گیری کرده تا قشر ضعیف کمترین آسیب و فشار را متحمل شوند.
وی افزود: در حالی در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم که دشمنان مدعی بودند مردم ایران دیگر سالگرد انقلابشان را نخواهند دید.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با تأکید بر اینکه خدماتی که در طول این چهار دهه به مردم فارس ارائه شده قابل طرح و دفاع است، گفت: قبل انقلاب در فارس تنها هزار کیلومتر راه آسفالت وجود داشته که اکنون این آمار به ۱۷ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه افزایش پیدا کرده که ۲۵۰ کیلومتر آن نیز آزادراه است.
رحیمی اضافه کرد: استان فارس قبل انقلاب اسلامی حتی یک متر راه آهن نداشت اما اکنون ۶۰۰ کیلومتر ریل آهن در این استان وجود دارد و هزار کیلومتر دیگر نیز در دست احداث است.
وی بیان کرد: هشت میلیارد تومان اعتبار برای توسعه فاضلاب کازرون در نظر گرفته شده که در سال آینده احداث و تکمیل خواهد شد .
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس در ادامه سخنان خود گفت: ۴۸۰ واحد مسکن مهر بدون متقاضی با حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در شهرستان کازرون وجود دارد که دولت آماده تحویل این واحدها به کمیته امداد است .
وی یادآور شد: دولت آمادگی دارد بیش از 2 هزار و ۸۰۰ قطعه زمین در سراسر استان فارس به کمیته امداد برای استفاده مسکن محرومین واگذار کند.
انتهای پيام

captcha