آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در فلاورجان برگزار می‌شود
کد خبر: 3771965
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴

آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در فلاورجان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان گفت: هفدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم شهرستان فلاورجان همزمان با سراسر کشور پنج‌شنبه، 9 اسفندماه برگزار می‌شود.

آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در فلاورجان برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، احمد آزادگی اظهار کرد: آموزش قرآن به عنوان یکی از ارکان زیر بنیایی توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه به حساب می‌آید که با هدف تعمیم و تعمیق شناخت و ایمان به قرآن در آحاد جامعه و ارتباط و انس مستمر با آن و تحقق مضامین آیات قرآنی در رفتار فردی و اجتماعی اقشار مختلف جامعه دنبال می‌شود به همین خاطر می‌توان برگزاری منظم و سالانه آزمون‌های سراسری قرآن و عترت را به عنوان یکی از اقدامات مهم، لازم و تاثیر گذار در کنار سایر حمایت‌های مادی و معنوی از فعالیت‌ها و برنامه‌های آموزشی موسسات و مراکز قرآنی و بقاع سراسر کشور برشمرد.
وی گفت: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قران کریم در رشته‌های کتبی در روز پنج شنبه 9 اسفندماه و آزمون‌های رشته‌های الکترونیکی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 1 و 2 اسفندماه و آزمون های رشته های شفاهی در دو مقطع از 11 تا 16 اسفند ویژه گروه سنی مقطع ابتدایی و پایین تر و حافظان کل قبول شده در مرحله کتبی و از روز شنبه 18 اسفند لغایت پنجشنبه 23 اسفند ماه ویژه دانش آموزان کلیه مقاطع تحصیلی شرکت کننده در رشته حفظ جزء 30 قرآن کریم در مدارس برگزار می‌شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان ادامه داد: این آزمون در چهار گروه حفظ قرآن کریم شامل 8 رشته، مفاهیم و معارف قرآن و اهل بیت (ع) شامل 7 رشته، و آزمون‌های الکترونیک شامل سه رشته و مجموعاً در 18 رشته برگزار می‌شود.
احمد آزادگی در ادامه افزود: هفدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با همکاری و مشارکت پنج نهاد و سازمان قرآنی کشور برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha