آموزش و پرورش در ایجاد تغییرات اجتماعی دانش‌آموزان تلاش کند
کد خبر: 3771991
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶

آموزش و پرورش در ایجاد تغییرات اجتماعی دانش‌آموزان تلاش کند

گروه فرهنگی - معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: آموزش و پرورش در ایجاد تغییرات در جنبه‌های اجتماعی و مثبت دانش‌آموزان که در آینده آنها نقش تاثیرگذاری دارد، تلاش کند.

آموزش و پرورش در ایجاد تغییرات اجتماعی دانش‌آموزان تلاش کند

به گزارش ایکنا از همدان، باب‌اله فتحی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر سه‌شنبه 20 آذر ماه در جلسه شورای آموزش ‌و پرورش ملایر، با بیان اینکه شورای آموزش ‌و پرورش نقش و جایگاه ویژه‌ای در تصمیم‌گیری‌های آموزشی دارد، افزود: معلمان در شرایط سخت و مناطق مختلفی در حال خدمت هستند اما با همه مشکلات موجود، تمام تلاش خود را برای آموزش و تربیت بهتر دانش آموزان انجام می‌دهند.
فتحی ادامه داد: نهاد آموزش ‌و پرورش به‌تنهایی قادر نیست در امر آموزش و تربیت دانش آموزان گام بردارد و در این زمینه نظارت و کنترل خانواده‌ها می‌تواند تأثیرگذاری بیشتری داشته باشند.
وی با بیان اینکه به طور قطع کمبودها و محدودیت‌هایی وجود دارد اما این موارد نباید مانعی در امر آموزش بهتر دانش آموزان شود، اضافه کرد: برخی از مصوبات این شورا تأثیراتش را در خانواده‌ها نشان می‌ دهد.
فتحی اظهار کرد: این‌گونه مصوبات قبل از ورود به شورا باید در کمیته‌های تخصصی مختلف به ‌درستی کارشناسی شده و سپس در شورا تصمیم‌گیری و نهایی شوند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: تغییرات و پویایی فرزندان ما در آموزش ‌و پرورش رقم می‌خورد بنابراین باید این تغییرات جنبه‌های اجتماعی و مثبت برای آینده آنها را درپی داشته باشد.
مدیر آموزش ‌و پرورش ملایر نیز با اشاره به اینکه مبالغ افزایش شهریه مدارس باید در این شورا مصوب و سپس اجرایی شوند، گفت: شهریه مدارس نمونه دولتی در سال‌های گذشته توسط اداره کل تعیین می‌شدند اما امسال این تکلیف برعهده شهرستان و شورا گذاشته ‌شده است.
انتهای پیام

captcha