مردم نسبت به دستاوردهای انقلاب آگاهی پیدا کنند
کد خبر: 3771994
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸
امام جمعه انزلی:

مردم نسبت به دستاوردهای انقلاب آگاهی پیدا کنند

گروه اجتماعی - حجت الاسلام شمس الدین با بیان اینکه دشمنان نمی خواهند دستاوردهای انقلاب در برابر دیدگان مردم قرار گیرد، گفت: مردم باید نسبت به این دستاوردها آگاهی پیدا کنند تا برای پیمودن ادامه مسیر قوت قلب بیشتری داشته باشند.

مردم نسبت به دستاوردهای انقلاب آگاهی پیدا کنند

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالجواد شمس الدین، امام جمعه انزلی امروز، 21 آذرماه در نشست شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در این شهرستان برگزار شد، نظام مقدس جمهوری اسلامی را برآمده از مجاهدت ها، ایثارگری ها، جانفشانی ها، شهادت ها و اسارت های سال های قبل از انقلاب و دوران دفاع مقدس دانست و اظهار کرد: این انقلاب و نظام یکی از نعمت های ارزشمند و والای الهی است.

وی با اشاره به گذشت چهل سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی، افزود: علیرغم همه سختی ها و توطئه هایی که از ابتدای انقلاب تاکنون داشتیم، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می گیریم. البته نقص ها و کاستی ها در همه نظام ها و جوامع وجود دارد، اما نظام جمهوری اسلامی دشمنان فراوانی از جنس قدرت های استکباری دارد که همواره درصدد نابود کردن این انقلاب هستند.

امام جمعه انزلی، ارکان نظام ما را در چارچوب آرمان های اسلامی و ارزش های دینی دانست و تصریح کرد: شعار «افتخار به گذشته؛ امید به آینده» محور برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است، زیرا گذشته افتخارآمیزی را سپری کرده ایم و به آینده امیدوار هستیم.

این کارشناس دینی، با بیان اینکه دشمنان نمی خواهند دستاوردهای انقلاب در برابر دیدگان مردم قرار گیرد، گفت: رسانه های بیگانه و استکباری سعی دارند با سیاه نمایی و برجسته سازی نقاط ضعف در جامعه یاس آفرینی کنند.

وی با تاکید بر لزوم ارائه کارنامه انقلاب و دستاوردهای چهل ساله نظام به مردم به شیوه مناسب و هنرمندانه، یادآور شد: مردم باید نسبت به این دستاوردها آگاهی پیدا کنند تا برای پیمودن ادامه مسیر قوت قلب بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام شمس الدین، برنامه های شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را مختص به دهه فجر ندانست و خاطرنشان کرد: برنامه های مصوب این شورا از هم اکنون تا پایان سال قابلیت اجرایی دارد.

اسماعیل حیدری آزاد، فرماندار شهرستان انزلی نیز، با بیان اینکه مردم باید متولیان اصلی جشن ها و مراسمات بزرگداشت چله انقلاب باشند، عنوان کرد: اثربخشی این برنامه ها با حضور مردم در صحنه مضاعف خواهد شد. ما مسئولان به نمایندگی از این مردم بر سر کار هستیم و باید آماده خدمتگزاری باشیم.

انتهای پیام

captcha