تحریم‌ها سبب شد به ظرفیت‌های داخلی تکیه کنیم
کد خبر: 3772019
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸

تحریم‌ها سبب شد به ظرفیت‌های داخلی تکیه کنیم

امام جمعه ابهر با تأکید بر اینکه نسل سوم و چهارم انقلاب نیاز به امید دارد، گفت: بخشی از دستاوردهای علمی کشور ما در سایه تحریم‌ها حاصل شده است، زیرا تحریم‌ها سبب شد کشور ما به پتانسیل‌های داخلی خود تکیه کند و روی پای خود بایستد.

تحریم‌ها سبب شد به طرفیت‌های داخلی تکیه کنیمبه گزارش ایکنا، از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی، امام جمعه ابهر امروز، چهارشنبه بیست و یکم آذر ماه در جلسه هماهنگی برنامه‌های ۹ دی شهرستان ابهر با اشاره به کارشکنی‌های دشمنان علیه کشورمان، عنوان کرد: تحریم‌ها حربه‌ای بود که دشمن برای مقابله با کشورمان به کار گرفت اما این تحریم‌ها برکاتی نیز برای کشور داشت.
وی با اشاره به اینکه پیشرفت‌ها و دستیابی‌ها به علوم فنون در سراسر جهان در سایه تعاملات به وجود می‌آید، ادامه داد: دستاوردهای علمی کشور ما در سایه تحریم‌ها حاصل شده است زیرا تحریم‌ها سبب شد کشور ما به پتانسیل‌های داخلی خود تکیه کرده و روی پای خود بایستد.
این مسئول با اشاره به اینکه سنگ‌اندازی‌های دشمنان سبب نشد کشور ما در مسائل علمی از قافله کشورهای پیشرفته عقب بماند، ادامه داد: در بسیاری از حوزه‌های علمی به ویژه پزشکی کشور ما در حوزه‌های جهانی حرف‌های بسیاری برای گفتن در سطح اول دنیا دارد.
امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه دشمنان در تلاش برای ناامید کردن مردم از نظام هستند، ادامه داد: باید دستاوردهای انقلاب به نسل جدید منتقل شود.
وی با اشاره به اینکه امید نیاز نسل سوم و چهارم انقلاب است، ادامه داد: باید وضعیت قبل و بعد از انقلاب کشور برای مردم بازگو شود.
وی با اشاره به در پیش رو بودن نهم دی ماه، ادامه داد: ۹ دی ماه حرکتی بود که بصیرت مردم سبب پیچیده شدن طومار فتنه‌گران، سلطنت‌طلبان و ضد انقلاب‌ها شد.
این مسئول با بیان اینکه ۹ دی روز بصیرت ولایت‌مداری و استکبارستیزی است، ادامه داد: با برگزاری مراسم‌های گرامیداشت نباید اجازه داد گرد فراموشی بر چهره حرکت خودجوش مردم در حماسه عظیم ۹ دی بنشیند.
انتهای پیام
captcha