حماسه 9 دی، پیروزی حق بر باطل است
کد خبر: 3772058
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱

حماسه 9 دی، پیروزی حق بر باطل است

گروه سیاست و اقتصاد- مسئول برگزاری مراسم 9 دی در استان زنجان گفت: حماسه ماندگار ۹ دی باید در جامعه به خوبی شفاف‌سازی و ابعاد و پیامدهای داخلی و خارجی این حماسه بزرگ تبیین شود؛ چرا که در این روز حق بر باطل پیروز شد.

حماسه 9 دی، پیروزی حق بر باطل استبه گزارش ایکنا از زنجان، سیدسعید حسینی شامگاه چهارشنبه، 21 دی‌ماه در جلسه ستاد بزرگداشت ۹ دی در زنجان، اظهار کرد: در روز نهم دی‌ماه 88، بار دیگر مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران با حضور خودجوش ده‌ها میلیونی مردم در تهران و سراسر کشور به جهانیان اعلام شد.
وی افزود: در روز نهم دی مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله دشمن را نخواهند خورد؛ چراکه در ۹ دی حق بر باطل پیروز شد.
حسینی با اشاره به اینکه در روز ۹ دی اقشار مختلف مردم در خیابان‌ها حضور یافتند و به دشمن نشان دادند که مدافع ولایت و انقلاب هستند، تصریح کرد: حماسه ماندگار ۹ دی باید در جامعه به خوبی شفاف‌سازی و ابعاد و پیامدهای داخلی و خارجی این حماسه بزرگ تبیین شود.
مسئول برگزاری مراسم 9 دی در استان زنجان خاطرنشان کرد: ملت ایران در حماسه ۹ دی به جهانیان اثبات کردند که ملت و نظام جمهوری اسلامی در پرتو ولایت‌فقیه یک حقیقت واحد هستند و هر زمان نیاز باشد به صحنه آمده و از ولایت‌فقیه دفاع خواهند کرد.
وی به برنامه‌های ستاد هماهنگی حماسه 9 دی اشاره کرد و گفت: امسال نیز هم‌چون سال‌های گذشته به  ‌مناسبت حماسه ۹ دی ستاد برگزاری ۹ دی برنامه‌های اجرایی خود را در چهار محور مهم هدف‌گذاری کرده ‌است که شامل آشکارسازی اهداف حماسه 9 دی، توجه دادن افکار عمومی به این رویداد مهم، بسترسازی برای فعالیت‌های خودجوش و انقلابی است.
حسینی افزود: برگزاری همایش‌ها، نشست‌های علمی و تببین، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی در مساجد و دانشگاه‌ها هماهنگی برای سخنرانی در نماز جمعه، هماهنگی برای اعزام سخنران به بخش‌ها و مراکز و روستاهای بزرگ، فعال کردن سایت‌های مجازی، تهیه و تولید اقلام تبلیغاتی و پوستر و بنر از جمله برنامه‌های اجرایی در 9 دی سال‌جاری به‌شمار می‌روند.
انتهای پیام
captcha