دشمن، درصدد برانداختن ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی است
کد خبر: 3772060
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷

دشمن، درصدد برانداختن ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی است

گروه اجتماعی-مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه دشمن از حوزه فرهنگی و اجتماعی، درصدد برانداختن ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی است، گفت: متاسفانه پرداختن به مسائل اجتماعی و فرهنگی مغفول مانده، در حالی‌که انقلاب در این حوزه‌ها دستاوردهای خوبی داشته است.

دشمن، درصدد برانداختن ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، شهلا تاجفر، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی، صبح امروز، 22 آذر ماه، در جلسه کارگروه بانوان بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر، با اشاره به اینکه مسئولین و مقام معظم رهبری سعی بر نشان دادن دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی دارند، افزود: همه مسئولین اذعان دارند که انقلاب اسلامی، دستاوردهای موثری در کشور داشته و باید عزم جدی برای نشان دادن این دستاوردها در عرصه جهانی داشته باشیم.
وی ادامه داد: متاسفانه پرداختن به مسائل اجتماعی و فرهنگی مغفول مانده است، در حالیکه انقلاب در این حوزه‌ها دستاوردهای خوبی داشته و دشمن نیز از همین حوزه درصدد برانداختن ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی است.
تاجفر با بیان اینکه انقلابی بودن مردم اجازه نداده تا تهدیدات دشمن، آنان را از آرمان‌های انقلابی دور کند، تصریح کرد: همه سیاست‌گذاران اذعان دارند که اکنون در یک دهکده جهانی هستیم و همه به عنوان متولیان امر باید تلاش کنیم تا کشور را به عنوان یک قطعه فرهنگی که دارای هویت تاریخی بسیاری است، در این پازل و دهکده جهانی نشان دهیم.
وی اظهار کرد: نباید کتمان کنیم که با آسیب‌های اجتماعی بسیاری مواجه هستیم، ولی در مقابل بسیاری از کشورهایی که ما را تهدید می‌کنند شرایط بهتری داریم و نقش زنان در انقلاب و جامعه امروزی باید به خوبی به جهانیان نشان داده شود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه نباید از حضور مردم در برنامه های چهل سالگی انقلاب غفلت کرد، گفت: مردم، نقش اصلی را در دستاوردهای چهل ساله انقلاب داشته‌اند و نباید برنامه‌ها صرفا برای ادارات و مسئولین برگزار شود.
وی درخصوص برنامه‌های درنظر گرفته شده برای بانوان در چهل سالگی انقلاب، گفت: برگزاری حماسه زن و دفاع مقدس، نمایشگاه محصولات روستایی و عشایری، جشن کودک و خانواده با موضوع ایجاد نشاط در خانواده‌ها و گفتگوی بین نسلی و حمایت از طرح‌های توانمندسازی مناطق روستایی، عشایر و حاشیه‌نشین از جمله برنامه‌های اجرایی برای بانوان استان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.
انتهای پیام

captcha