اعطای وام ازدواج صفر درصد به زوج‌های نیازمند سیستان‌ و بلوچستان
کد خبر: 3772068
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷

اعطای وام ازدواج صفر درصد به زوج‌های نیازمند سیستان‌ و بلوچستان

گروه اجتماعی- مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در سیستان وبلوچستان گفت: به همت آستان قدس رضوی و در جهت حمایت از نیازمندان استان، وام ازدواج با نرخ بهره صفر درصد به زوج‌های جوان بی‌بضاعت استان اعطا می‌شود.

اعطای وام ازدواج صفر درصد به زوج‌های نیازمند سیستان‌وبلوچستان

دادخدا خدایار، مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در سیستان وبلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان گفت: به همت آستان قدس رضوی و در جهت حمایت از نیازمندان استان، وام ازدواج با نرخ بهره صفر درصد به زوج‌های جوان بی‌بضاعت استان اعطا می‌شود.
وی با بیان اینکه زوج‌های جوان می‌توانند جهت ثبت‌نام به دفتر نمایندگی آستان قدس در استان مراجعه کنند، افزود: در مرحله اول قرار است 300 نفر از زوجین استان سیستان وبلوچستان از این تسهیلات صفردرصد بهره‌مند شوند.
مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان بیان کرد: سیستان وبلوچستان به دلیل محرومیت‌ها و کمبودهای انباشته شده‌ای که دارد همواره مورد توجه ویژه آستان قدس رضوی قرار داشته است.
خدایار اظهار کرد: باید شرایط را به گونه‌ای برای جوانان مهیا کرد که آمادگی ازدواج پیدا کنند، بطوری که در سطح جامعه، هیچ جوانی نباشد که به‌دلیل فقر و محرومیت، امکان ازدواج را نداشته باشد.

انتهای پیام

captcha