بهره بیگانگان از فکر و اندیشه نخبگان ایرانی بیشتر از کشور است
کد خبر: 3772078
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰

بهره بیگانگان از فکر و اندیشه نخبگان ایرانی بیشتر از کشور است

گروه اجتماعی- فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: بیگانگان، بیشتر از ایران از فکر و اندیشه نخبگان ایرانی استفاده می‌کنند.

بهره بیگانگان از فکر و اندیشه نخبگان ایرانی بیشتر از کشور است

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سردار علی قاسمی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی، امروز 22 آذر، در جشنواره دانش و پژوهش نیروهای مسلح استان اظهار کرد: نیروهای مسلح دنیا، امروز در علوم فضایی و علوم جغرافیایی پیشگام هستند.
وی با بیان اینکه علم باید توأم با عمل باشد، گفت: ما در استان و کشور ایده‌های بسیاری داریم تا تبدیل به طرح شود اما برای تبدیل شدن به تولید و قرار گرفتن در چرخه اقتصادی دچار مشکل هستیم.
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی افزود: جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های نظامی پیشرفت‌های بسیاری داشته اما هنوز نتوانسته مشکلات خودرو را حل کند چرا که اراده نکردیم و نخواستیم که این مشکل برطرف شود.
قاسمی با بیان اینکه همدلی در میان فرماندهان نظامی و انتظامی استان وجود دارد، تصریح کرد: این همایش علمی دانش و پژوهش استان بیش از سه سال با تقسیم هزینه‌ها و برنامه‌ها بین نیروهای نظامی به خوبی برگزار شده است.
وی ادامه داد: برای اینکه موضوع پژوهش تبدیل به صنعت شود کارهای بسیاری در معاونت علم و دانش سپاه انجام شده است و اختراعات خوبی در مجموعه سپاه داشتیم.
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: اقدامات اساسی در حمایت از دانش پژوهان انجام دادیم و پردیس دانش پژوهان با 30 اتاق در اختیار مخترعین قرار گرفته و در مرکز رشد نیز خدمات کارگاهی و مشاوره‌ای ارائه دادیم.
قاسمی با بیان اینکه افراد را با قلم می‌توان خواب یا بیدار کرد، افزود: بیگانگان، بیشتر از ما از فکر و اندیشه نخبگان کشور استفاده می‌کنند.
وی با بیان اینکه باید از ظرفیت نیروهای نخبه در کشور استفاده کرد، یادآور شد: بسیاری از افرادی که در کشورهای دیگر کار می‌کنند همان ایرانی‌هایی هستند که ما نتوانستیم آن‌ها را در کشور نگه داریم.
انتهای پیام

captcha