تشییع پیکر شهید امنیت «امین افشاری‌پور» در بم
کد خبر: 3772107
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲

تشییع پیکر شهید امنیت «امین افشاری‌پور» در بم

گروه سیاست و اقتصاد - پیکر مطهر شهید امنیت «امین افشاری‌پور» که سه‌شنبه شب در درگیری با اشرار و قاچاقیان مسلح به شهادت رسید امروز پنج‌شنبه، 22 آذر با حضور باشکوه و گسترده مردم در بم تشییع شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، پیکر مطهر شهید امنیت ستوان سوم «امین افشاری‌پور» از نیروهای پلیس تکاوری بم که سه‌شنبه شب در درگیری با اشرار و قاچاقیان مسلح مواد مخدر به شهادت رسید با حضور باشکوه و گسترده مردم در بم تشییع و در گلزار شهدای بم خاکسپاری شد.
حجت‌الاسلام قاسم دانشی، امام جمعه بم در این مراسم گفت: تبریک به خانواده شهدا به این دلیل است که شهدا جاودانه ابدی هستند و در قرآن ‌کریم آمده به کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند مرده نگویید بلکه آنها زنده‌اند و خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند.
وی با بیان اینکه مسئولان نظام‌ و ما مردم در برابر شهدا و خانواده‌های آنها وظیفه داریم زیرا ما هرچه داریم به‌واسطه خون شهداست، افزود: مسئولان ما در دیپلماسی و روابط خارجه باید هوشمند باشند و فریب دشمن را نخورند زیرا دشمنی دشمنان ما تمام نخواهد شد.
امام جمعه بم با بیان اینکه دشمن توان رویارویی با ما را ندارد، بیان کرد: قاچاقچیان هم بدانند که کار آنها هم همراهی با دشمنان انقلاب و نظام است.
انتهای پیام

captcha