فاتحه نماز را در اجلاسیه نخوانیم
کد خبر: 3772135
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱

فاتحه نماز را در اجلاسیه نخوانیم

گروه معارف- نماینده ویژه رئیس‌جمهور در ستاد اقامه نماز گفت: در اجلاسیه نباید فاتحه نماز را بخوانیم بلکه باید شروعی برای گام‌های مهم و بلند در راستای اقامه نماز در جامعه باشد.

فاتحه نماز را در اجلاسیه نخوانیم

به گزارش ايكنا از قزوین، چهارمین اجلاس سراسری نماز استان قزوین با موضوع «شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز» امروز 22 آذر با حضور نماینده ویژه رئیس‌جمهور در ستاد اقامه نماز، استاندار قزوین، نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
محمدحسین رضایی نماینده ویژه رئیس‌جمهور در ستاد اقامه نماز در این اجلاس اظهار کرد: شهید رجایی یکی از افتخارات شما در استان قزوین است که این شهید بزرگوار در جلسات خود همواره بر نماز اول وقت تأکید داشتند و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید سیره این شهید بزرگوار را الگوی خود قرار دهند.
وی ادامه داد: در این اجلاسیه نباید فاتحه نماز را بخوانیم بلکه باید شروعی برای گام‌های مهمم و بلند در راستای اقامه نماز در جامعه باشد.
نماینده در ستاد اقامه نماز در این اجلاس با اشاره به اینکه بسیاری از افراد تلاش می‌کنند تا خدامی حرم ائمه اطهار (ع) را انجام دهند که در بسیاری از آن‌ها درنهایت موفق نمی‌شوند؛ اضافه کرد: خادم شدن برای نماز بسیار سهل است؛ هرکجا و در هر منصب و جایگاهی که هستید خود را خادم نماز کنید و این بسیار زیباست و از تمامی ظرفیت خود نیز برای اقامه نماز در جامعه استفاده کنید.
رضایی ابراز کرد: در اجلاس‌های استانی نماز با انجام کارهای پژوهشی آسیب‌های این حوزه مشخص می‌شود تا در گام بعدی برای حل آن‌ها اقدام شود.

انتهای پیام

captcha