تشکیل شورای قرآنی در بروجرد
کد خبر: 3772176
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۹

تشکیل شورای قرآنی در بروجرد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ با تصویب شورای فرهنگ عمومی شهرستان بروجرد، شورای قرآنی در این شهرستان تشکیل می‌شود.

شورای قرآنی در بروجرد تشکیل می‌شود

به گزارش ایکنا از لرستان، در هفتاد و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بروجرد که پنج‌شنبه، ٢٢ آذرماه در دفتر امام جمعه شهرستان بروجرد با حضور اکثریت اعضاء این شورا تشکیل شد، دومین دستور جلسه که طرح تشکیل شورای قرآنی شهرستان بروجرد بود، مورد تصویت اعضاء قرار گرفت.
در این جلسه حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد با اشاره به این‌که شکل‌گیری این شورا فعالیت‌های قرآنی را انسجام‌ بخشیده و از دوباره‌کاری‌ها جلوگیری می‌کند، گفت: همچنین چند ماهی است که شورای تبلیغ در بروجرد تشکیل شده و ثمرات خوبی به همراه داشته است.
وی ادامه داد: ٩١ مسجد در شهر بروجرد وجود دارد که از این تعداد ٨٦ مسجد امام جماعت معمم دارند.
جعفرپور همچنین به فعالیت ٣١ مؤسسه و خانه قرآنی در مناطق شهری و روستایی بروجرد اشاره کرد و ادامه داد: بزرگ‌ترین خانه‌های قرآنی در روستاهای جعفرآباد و ونایی بیش‌از ٢٠٠ قرآن‌آموز دارند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد با بیان این‌که خانه قرآنی روستای محسن بن علی این شهرستان مقام برتر کشوری را به دست آورده است، شکل‌گیری شورای قرآنی را گامی مؤثر در جهت ساماندهی قرآن‌آموزان و فعالیت‌های صورت گرفته در این حوزه برشمرد و اظهارکرد: از این طریق علاوه‌بر انسجام‌بخشی به اقدامات صورت گرفته در این بخش، از دوباره کاری‌ها نیز جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام

captcha