جهت‌گیری کارهای فرهنگی، احیای دین و رسوایی دشمنان اسلام باشد
کد خبر: 3772221
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹
فرماندار بندرخمیر:

جهت‌گیری کارهای فرهنگی، احیای دین و رسوایی دشمنان اسلام باشد

گروه سیاسی - فرماندار بندرخمیر گفت: برنامه‌های فرهنگی و هنری شهرستان باید جهت احیای دین و رسوا کردن دشمنان قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) باشد.

کار‌های فرهنگی در جهت احیا دین ورسوایی دشمنان اسلام باشد

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین بیرانوند سرپرست اداره تبلیغات اسلامی پنجشنبه ۲۲ آذرماه با میرهاشم خواستارفرماندار شهرستان بندرخمیر دیدار کرد.
میرهاشم خواستار فرماندار بندرخمیر با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی نهادی برگرفته از انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: تبلیغات اسلامی نهادی موثر و فعال در زمینه احیا و اشاعه فرهنگ دینی و اسلامی در جامعه و ترویج اخلاق اسلامی بین خانواده‌ها است.
وی افزود: با توجه به هدف مقدس این نهاد در راستای تبلیغ فرهنگ دینی در جامعه نیز همکاری و حمایت همه دستگاه‎ها اجرایی لازم و ضروری است.
فرماندار بندرخمیر مهم‌ترین وظیفه اداره تبلیغات اسلامی را تبلیغ و تبیین دین و فرهنگ ناب اسلامی عنوان کرد و افزود: عمده فعالیت‌هایی که در این سازمان انجام می‌شود سیاستگذاری، برنامه‌ریزی، هدایت، سازمان‌دهی، پشتیبانی و نظارت بر تبلیغات دینی مردم است و به همین دلیل جایگاه و نقش این اداره بسیار مهم و حساس است.
خواستار با بیان اینکه نظارت بر کار‌های فرهنگی ـ مذهبی در شهرستان را یکی دیگر از فعالیت‌های این اداره بیان کرد و اضافه کرد: برنامه‌های فرهنگی و هنری شهرستان باید با محوریت تبلیغات اسلامی جهت احیای دین و رسوا کردن دشمنان اسلام، قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت‌(ع) باشد.
در ادامه سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر ضمن تاکید بر تحقق شعار سال حمایت از کالای ایرانی تصریح کرد: سعی و تلاش سازمان تبلیغات اسلامی بر آن است که منویات مقام معظم رهبری به بهترین نحو به انجام برسد و همه گروه‌ها با هر سلیقه فکری و اعتقادی می‌بایست مجری فرامین معظم له باشند.
وی عدم توجه به باور‌های دینی در جامعه به‌ویژه بین نسل جوان را خطر بزرگ تهاجم فرهنگی عنوان کرد و افزود: جهت پیشبرد اهداف فرهنگ به‌ویژه فرهنگی که بر پایه دین استوار بوده تعامل و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی ضروری است.
حجت‌الاسلام بیرانوند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوزه تبلیغی در خصوص انجام فعالیت‌های قرآنی و طرح‌های فرهنگی، برگزاری مراسم و مناسبت‌های دینی مذهبی در سطح شهرستان، بیان کرد: زمینه برای انجام فعالیت‎های فوق‌الذکر فراهم است و توجه مسئولان به تخصیص اعتبارات فرهنگی است.
انتهای پیام

captcha