70 نفر از هسته‌های فرهنگی جوان تایباد به اردوی تبلیغی اعزام شدند
کد خبر: 3772241
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹

70 نفر از هسته‌های فرهنگی جوان تایباد به اردوی تبلیغی اعزام شدند

گروه شهرستان‌ها- رئيس اداره تبليغات اسلامی تايباد گفت: در راستای ترويج فرهنگ دينی و تقویت فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی، ترويج معارف اسلامی و نيز ارتقاء روحیه معنوی 70 نفر از اعضای هسته‌های فرهنگی جوان این شهرستان به اردو تبلیغی اعزام شدند.

70 نفر از هسته‌های فرهنگی جوان تایباد به اردوی تبلیغی اعزام شدندحجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اصغر علیپور، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: این اردوی یک روزه پنج‌شنبه 22 آذرماه با هدف ترویج فرهنگ دینی و برنامه‌های آموزشی ویژه جوانان در تایباد برگزار شد.

وی دوره جوانی را بسیار حساس و حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: جوانان باید در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی حضور پیدا کنند و با مسائل سیاسی و مهم روز کشور آشنا شوند و نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد بی‌تفاوت نباشند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی تایباد با اشاره به اهداف این اردوی یک روزه بیان کرد: اهم این اهداف شامل آشنا کردن جوانان با سیره عملی و علمی پیامبر اکرم(ص)، نهادینه کردن باورها و آموزه‌های دینی، اخلاقی و آشنایی مخاطبین با فرهنگ ناب اسلامی، ایجاد زمینه مطلوب برای حضور موثر مخاطبین در فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی در قالب فعالیت‌های گروهی و تبیین چهره حقیقی دین، تشریح توطئه دشمنان در خصوص القاء کارآمدی دین و پیراستن آن از خرافات و بدعت از دین است.

علیپور عنوان کرد: روحانيون، مربيان، رابطين و اعضای هسته‌های فرهنگی جوان روستاهای اسدآباد دربند، بهلول آباد، چهارطاق، تورانه، قلعه نو عليا، پساوه در این اردو حضور داشتند.

انتهای پیام

captcha