مردم یاری‌رسان دولت در رفع تحریم‎ها باشند
کد خبر: 3772270
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰

مردم یاری‌رسان دولت در رفع تحریم‎ها باشند

گروه سیاست و اقتصاد ـ امام جمعه سنندج با بیان اینکه مشکلات ایران اسلامی به زودی با درایت مسئولان رفع خواهد شد، گفت: مردم نیز باید احساس مسئولیت کرده و در راستای رفع چالش‌ها و خنثی کردن اثر تحریم‌ها، مسئولان را یاری دهند.

مشکلات کشور با درایت مسئولان به زودی رفع می شود

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی، امام جمعه سنندج امروز، 23 آذرماه در آیین عبادی ـ سیاسی نماز جمعه این هفته سنندج با محکوم کردن حادثه تروریستی چند روز گذشته چابهار اظهار کرد: این اقدامات جنایتکارانه دشمن راه به جای نخواهد برد و هیچگاه نمی‌تواند تأثیری بر اراده ملت ایران داشته باشد.
وی افزود: این حادثه تروریستی نشان داد که دشمنان هرگاه برابر استقامت و اتحاد ملت ایران درمانده می‌شوند از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به انقلاب فروگزار نخواهند کرد.
امام جمعه سنندج اهمیت نشست سران سه قوه در کشور اشاره و بیان کرد: جای خوشحالی است که همه قوای نظام اسلامی تحت رهنمون‌های رهبر معظم انقلاب و در سایه وحدت مردم تمامی توطئه‌های دشمنان ایران را خنثی می‌کنند
وی عنوان کرد: با اتحاد و همکاری دستگاه‌های مختلف، ایران اسلامی و مردم ولایت‌مدار می‌توان از چالش‌های اقتصادی و و دسیسه‌های دشمنان عبور کرده و بر دشمنان پیروز شد.
ماموستا خدایی با بیان اینکه مشکلات ایران اسلامی به زودی با درایت مسئولان رفع خواهد شد، افزود: مردم نیز باید احساس مسئولیت کرده و در راستای رفع چالش‌ها و خنثی کردن اثر تحریم‌ها، مسئولان را یاری دهند.
وی در پایان خطبه‌های نماز جمعه با تأکید بر مبارزه با آسیب‌های اجتماعی یادآور شد: همکاری، همدلی، استفاده از افراد توانمند و باتجربه و  مقابله با گسترش معضلات اجتماعی می‌تواند ما را در رسیدن به جامعه سالم یاری دهد.
انتهای پیام

captcha