دوره «تربیت داور عمومی صوت و لحن قرآن» در چهارمحال و بختیاری برگزار شد
کد خبر: 3772300
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷

دوره «تربیت داور عمومی صوت و لحن قرآن» در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ دوره تربیت داور عمومی صوت و لحن قرآن با حضور ۲۵ نفر از مربیان، قاریان و فعالان قرآنی چهارمحال و بختیاری در مجتمع رفاهی لاله شهرکرد برگزار شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، دوره تربیت داور عمومی صوت و لحن قرآن امروز، 26 آذرماه با حضور 25 نفر از مربیان، قاریان و فعالان قرآنی چهارمحال و بختیاری در مجتمع رفاهی لاله شهرکرد برگزار شد.
محسن تقی‌پور، رئیس اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری، در حاشیه برگزاری این دوره با اشاره به برگزاری دوره‌های «تربیت داور قرآنی» در استان گفت: این دوره برای نخستین بار در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.
رئیس اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در این دوره 25 نفر از مربیان، قاریان و فعالان قرآنی استان حضور داشتند، افزود: استاد شاه میوه، پیشکسوت و داور ملی مسابقات قرآن مدرس این دوره دو روزه بود.
وی با اشاره به اینکه کارگاه‌های پیش دوره این طرح اسفندماه سال گذشته برگزار شده بود، اظهار کرد: آزمون دوره تربیت داور عمومی مسابقات قرآن در رشته صوت و لحن روز پنجشنبه 29 آذرماه جاری در سالن اجتماعات اداره امور قرآنی استان برگزار می‌شود.
تقی پور بیان کرد: این دوره قرآنی ۲۲ و ۲۳ آذرماه جاری به مدت ۳۳ ساعت در استان برگزار شد و مدرس این دوره استاد شاهمیری بود.
رئیس اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری آزمون‌های پایان دوره پس از اتمام هر دوره قرآنی، گفت: پس از قبولی شرکت‌کنندگان در آزمون‌های این دوره‌ها مدرک داوری مسابقات قرآن از طرف دارالقرآن کشور به آن‌ها اهدا می‌شود.
انتهای پیام

captcha