مردم در برابر نقشه‌های دشمن هوشیار باشند
کد خبر: 3772326
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲
امام جمعه بنجار:

مردم در برابر نقشه‌های دشمن هوشیار باشند

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن پارسا با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع خانواده‌های شهدا، گفت: دشمن علیه ایران برنامه‌ریزی دارد؛ همه باید هوشیار و بیدار باشند و نقشه‌های دشمن را خنثی کنند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن پارسا، امام جمعه بنجار، 23 آذرماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن سفارش به رعایت تقوا و ساماندهی امور زندگی، گفت: کسانی که کارهای‌شان را برای رضای خداوند انجام می‌دهند، از دیگران توقع پاداش و قدردانی ندارند، همیشه به یاد خدا هستند و بر اساس تکالیف ذاتی خود، از کار و تلاش در راه حق پشیمان نمی‌شوند.
خطیب جمعه بنجار با اشاره به جنایات عربستان سعودی در یمن، بیان کرد: امروز مدعیان حقوق بشر بدترین جنایات را علیه بشریت انجام می‌دهند و بیشترین خشونت‌ها در همین کشورها روی می‌دهد؛ متأسفانه دولت‌های مرتجع منطقه هم با تأسی از آمریکای جهان‌خوار، در منطقه به خشونت می‌پردازد. به‌جای اینکه مسلمین جهان با چنگ زدن به ریسمان الهی، ید واحده شوند و به «اشداء علی الکفار» تبدیل شوند، شاهد هستیم که دولت سعودی به مردم مظلوم منطقه حمله می‌کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع خانواده‌های شهدا، گفت: دشمن علیه ایران برنامه‌ریزی دارد؛ همه مردم باید هوشیار و بیدار باشند و نقشه‌های دشمن را خنثی کنند.
امام جمعه بنجار با تأکید بر لزوم حفظ وحدت، یادآور شد: باید وحدت و انسجام خود را حفظ کنیم؛ تنها راه نجات از این اوضاع، حمایت از تولید داخلی است و دولت باید جلوی واردات بی‌رویه کالاهای بی‌کیفیت را که مشابه داخلی دارند، بگیرد تا تولیدکنندگان دلگرم شوند.
حسین قدس‌نیا
انتهای پیام

captcha