برگزاری بیست و دومین یادواره 120 شهید شهرستان انار
کد خبر: 3772330
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴

برگزاری بیست و دومین یادواره 120 شهید شهرستان انار

گروه سیاست و اقتصاد - بیست و دومین یادواره 120 شهید شهرستان انار با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان انار و سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور دیروز جمعه، 23 آذر در امامزاده محمد صالح انار برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم گفت: برگزاری یادواره شهدا فرصت مناسبی است که گوشه‌ای از رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا را به نسل جوان که به‌صورت عینی و واقع این دوران هشت سال دفاع مقدس را درک نکرده‌اند، یادآوری کنیم.
وی افزود: چهل سال است که دشمنان ما انقلاب اسلامی را به جنگ و درگیری قومی وایجاد ناامنی مرزی و اخیرا تحریم اقتصادی تهدید می‌کنند غافل از اینکه این ملت به پشتوانه رهبر معظم انقلاب توانسته است تمام این تحریم‌ها را به فرصت طلایی تبدیل کند و مقتدرانه در مقابل دشمن بایستد.
شریف بیان کرد: نسل جوان ما دوران انقلاب و دفاع مقدس و دوران استقرار نظام و دسیسه‌های رنگارنگ دشمن را ندیده‌اند ما باید فضا را طوری ترسیم کنیم که جوانان ما بدانند و بفهمند حوادثی را که اتفاق افتاده است.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جوانان ما بدانند که این ملت بیش از 200 هزار شهید در بزنگاه‌های مختلف تقدیم اسلام کرده است، تصریح کرد: راه و سیره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) را زنده نگه داریم که الگویی برای مردم آزاده جهان است.
شریف با اشاره به اینکه کشور ما کشور بزرگی و رهبر آن رهبر بزرگی است که جهان به وجود او غبطه می‌خورد، گفت: هر جا محکم و با اراده فرامین حضرت امام را اطاعت کردیم برنده ما بودیم و به برکت قرآن و فرهنگ اهل بیت (ع) ما پیروز هستیم.
وی در رابطه با وجود مشکلات اقتصادی گفت: وظیفه مسئولان ما است در سایه حمایت مردم صادقانه تلاش کنند همانطور که امنیت کشور ما زبانزد است اقتصاد ماهم زبانزد شود.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: آمریکا کشوری منزوی است و اقتداری برای رژیم صهیونیستی باقی نمانده است و به فضل الهی مردم یمن نیز پیروز میدان خواهند بود.
انتهای پیام

captcha