چاپ کتاب «تفسیر مصور قرآن کریم» در همدان
کد خبر: 3772355
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹

چاپ کتاب «تفسیر مصور قرآن کریم» در همدان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ پژوهشگر قرآنی در همدان از چاپ کتاب «تفسیر برگزیده موضوعی و مصور قرآن کریم» که آیات جزء اول قرآن کریم را به تصویر کشیده است خبر داد و گفت: این کتاب زمینه حفظ را برای حافظان قرآن کریم آسان‌تر می‌کند.

چاپ کتاب «تفسیر مصور قرآن کریم» در همدان

مرضیه یزدی، پژوهشگر قرآنی در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، که از بانوان شرکت‌کننده در همایش بین‌المللی بانوان «قرآن‌پژوه» است، اظهار کرد: در راستای منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر پرورش 20 میلیون حافظ قرآن کریم، کتاب «تفسیر برگزیده موضوعی و مصور قرآن کریم» سوره بقره جزء اول به همراه برخی رموز آیات مشابه ویژه حافظان قران کریم به‌عنوان آخرین اثرم به چاپ رسیده است.
وی افزود: این کتاب که با خط عثمان‌طه است، تفسیر مصوری از آیات جزء اول است که تصاویر رنگی مرتبط با مضمون آیات در 78 صفحه به تصویر کشیده شده است.
وی با اشاره به اینکه این کتاب در پانزدهمین همایش بین‌المللی بانوان «قرآن‌پژوه» رونمایی شد، بیان کرد: این اثر نفیس قرآنی در تاریخ نهم آذرماه سال جاری در تالار قدس مشهد مقدس رونمایی شد ودر همان تاریخ رادیو قرآن این خبر را به جامعه قرآنی اعلام نمود. این کتاب با قیمت 7 هزار تومان توسط انتشارات برکت کوثر همدان به چاپ رسیده است که این اثر قرآنی نیز در تاریخ 25 آذرماه سالجاری در دانشگاه فرهنگیان همدان نیز معرفی شد.
یزدی با اشاره به اینکه این تفسیر مصور مناسب حافظان نگاشته شده است، ابراز کرد: این کتاب می‌تواند زمینه حفظ را برای حافظان هموارتر کند، 60 تصویر از جزء اول قرآن آورده شده است، بطور مثال ماجرای بوزینه شدن قوم بنی اسرائیل، یا موضوع شجره ممنوعه، گوساله پرستی قوم بنی اسرائیل و ماجرای آدم و حوا به تصویر کشیده شده است.
این پژوهشگر قرآنی با بیان اینکه طرح تفسیر مصور را از جایی الهام نگرفته‌ام یادآور شد: برای تامین هزینه‌های مربوط به جمع آوری و چاپ این کتاب نیز از جایی حمایت نشدم.

کتاب «ازدواج ازنظر قرآن»
وی با اشاره به اثر دیگر خود که در دست تألیف است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در حال تألیف کتابی با عنوان «تربیت و خانواده از دیدگاه اسلام» با الهام از سوره مبارک نور هستم.
این استاد بازنشسته دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اینکه کلیپ و فیلم‌هایی با مضامین قرآنی را در سایت خود بارگزاری می‌کند، گفت: این فیلم‌ها به 4 زبان زنده دنیا ترجمه شده و در سایت قرآنی خود به نشانی http://www.marziiehyazdi.ir/ قرار دارد، هم‌چنین کتاب‌های صوتی نیز در این سایت با مفاهیم قرآنی و تفسیر نهج‌البلاغه قرار می‌گیرد.
یزدی با اشاره به فعالیت خود در حوزه کودکان، یادآور شد: کتاب «آقا فیله می‌خواد بره مدرسه» با مفاهیم قرآنی و با محوریت آموزش «بسم‌الله الرحمن الرحیم» ویژه کودکان نیز منتشر شده است.
وی به کتاب «شهید خانواده» نیز اشاره‌ای داشت و افزود: این کتاب با معرفی 50 خاطره از شهید کربلای 4 و 5  همسر شهیدم محمد درفشی به تألیف در آمده است.
مرضیه یزدی قرآن پژوه نمونه پنجمین همایش بین‌المللی بانوان قرآن‌پژوه تهران، مؤلف نمونه استان همدان، بانوی فعال قرآنی سایت قرآنی خود را در سال 93 راه‌اندازی کرده است.

یادآور می‌شود، علاقمندان به سفارش کتاب می‌توانند با شماره 09183184808 تماس بگیرند.
انتهای پیام

captcha