بهره‌مندی از فضای مجازی در انتقال دستاوردهای انقلاب
کد خبر: 3772374
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵

بهره‌مندی از فضای مجازی در انتقال دستاوردهای انقلاب

گروه معارف ـ معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به نقش شبکه‌های اجتماعی در انتقال پیام و جایگاه آن ‌بین مردم گفت: باید با زبان هنرمندانه از این ظرفیت در جهت انتقال دستاوردهای نظام و انقلاب بهره برد.

لزوم بهره‌مندی از فضای مجازی در انتقال دستاوردهای انقلاب

به گزارش ایکنا از یزد، حجت الاسلام علی کارگر، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد صبح امروز، 24 آذرماه در نشست کارشناسان فرهنگی این اداره‌کل با موضوع بزرگداشت چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی که در محل سالن جلسات این اداره برگزار شد، با اشاره به واگذاری کمیته تشکل‌های دینی چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی استان به این اداره‌کل اظهار کرد: تشکل‌های دینی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است که باید در برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی از ظرفیت‌های عظیم آن بهره برد.
وی بر لزوم معرفی شخصیت‌های مؤثر در پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد و افزود: معرفی روحانیون، رؤسای هیئت و ... شاخص در دستور کار این اداره‌کل قرار دارد.
‌کارگر با اشاره به نقش شبکه‌های اجتماعی در انتقال پیام و جایگاه آن ‌بین مردم گفت: باید با زبان هنرمندانه از این ظرفیت در جهت انتقال دستاوردهای نظام و انقلاب بهره برد.
یادآور می‌شود، در این نشست هر یک از کارشناسان حاضر در جلسه به بیان برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود در خصوص بزرگداشت چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی پرداختند.
در پایان این نشست مقرر شد هریک از کارشناسان برنامه‌های خود را به صورت مکتوب به معاونت فرهنگی این اداره کل اعلام کنند.

انتهای پیام

captcha