موج بیداری اسلامی دست زیاده‌خواهان را از خاورمیانه کوتاه می‌کند
کد خبر: 3772387
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷

موج بیداری اسلامی دست زیاده‌خواهان را از خاورمیانه کوتاه می‌کند

گروه سیاست و اقتصاد - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: امروزه انقلاب اسلامی و موج بیداری اسلامی دست زیاده‌خواهان و مفت‌خوران جهان را از منطقه خاورمیانه کوتاه می‌کند و سرنوشت کشورها را به دست ملت‌هایشان خواهد سپرد. دیگر آمریکا امروزه خوب می‌داند که انقلاب ما انفجار نور بود یعنی چه.

بیداری اسلامی و تفکر انقلابی دست زیاده‌خواهان را از منطقه کوتاه می‌کندبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان امروز، 24 آذرماه در چهارمین جلسه مجمع اساتید گفتمان‌های دینی اظهار کرد: نباید انتظار داشت دشمنی که چهل سال از ملت پرافتخار ایران شکست خورده است، خاموش بنشیند.
وی با اشاره به اینکه این دشمن برای از پا در آوردن انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و نخواهد کرد، گفت: با این وجود تا زمانی که ملت ایران چشم به خدا دارد و در راه امام و شهدا قدم برمی‌دارند، هیچگاه مکرها و حیله‌های دشمنان کارساز نخواهد بود.
صفی‌یاری با اشاره به موفقیت‌های انقلابی اسلامی در طول چهل سال عنوان کرد: آن چیزی که بیش از پیش مستکبران را آزار می‌دهد، رشد سریع انقلاب اسلامی در سایر کشورهای جهان و صدور تفکر انقلابی به دنیا است.
وی ادامه داد: امروزه انقلاب اسلامی و موج بیداری اسلامی دست زیاده‌خواهان و مفت‌خوران جهان را از منطقه خاورمیانه کوتاه می‌کند و سرنوشت کشورها را به دست ملت‌هایشان خواهد سپرد. دیگر آمریکا امروزه خوب می‌داند که انقلاب ما انفجار نور بود یعنی چه؟
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع برخی خانواده‌های شهدا افزود: بنا به گفته مقام معظم رهبری با وجود آنکه نقشه دشمن برای ملت ایران رو شده است، اما نباید از حیله‌های این شیطان بزرگ غافل شد. شاید دشمن با های و هوی خود در سال 97 به فکر برنامه‌ریزی برای سال آینده باشد.
وی دانش‌آموزان و نوجوانان را مالکان آینده انقلاب اسلامی دانست و افزود: وقتی به شهدای مدافع حرم نگاه کنیم می‌توانیم رویش جدید انقلاب را در نسلی ببینیم که امام (ره)، جبهه و شهدا راندیدند، اما نباید از ظرفیت‌های علمی، اعتقادی و حماسی نوجوانان و جوانان غافل شد و باید آنها را در مسیر انقلاب اسلامی به کار گرفت.
صفی‌یاری با اشاره اینکه ما در حوزه‌ای باید فعالیت کنیم که دشمن نیز در آن حوزه فعالیت می‌کند، بیان کرد: دشمن نوجوانان را نشانه رفته است. برگزاری گفتمان‌های دینی یکی از فعالیت‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برای کاهش آسیب‌ها است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: برای آشنایی بیشتر نسل‌های جدید با تفکر انقلابی، رویکرد گفتمانی با محور چهل سالگی انقلاب اسلامی در مدارس استان برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: در فضایی که دشمنان ملت ایران نا امیدی و پایان انقلاب اسلامی را در تریبون‌های خود فریاد می‌زنند ما چهل سالگی انقلاب اسلامی را از همان ابتدای سال جشن گرفته‌ایم.
انتهای پیام
captcha