توطئه‌های دشمن به سمت خانواده‌های شهدا و ایثارگران سوق یافته است
کد خبر: 3772388
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸

توطئه‌های دشمن به سمت خانواده‌های شهدا و ایثارگران سوق یافته است

گروه فرهنگی ـ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: دشمن نسبت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران توطئه‌های شوم بسیاری را طرح‌ریزی کرده است.

دشمن خانواده‌های شهدا و ایثارگران را مورد هدف قرار داده است

به گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری‌یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد امروز، 24 آذرماه در جمع مسئولان بنیاد شهید استان با اشاره به اینکه اگر فرهنگ ایثار و شهادت در فرزندان شهدا و ایثارگران به خوبی تقویت شود می‌تواند بسیاری از جامعه را در انقلاب نگه دارد، اظهار کرد: با این کار می‌توان نیروهای آینده انقلاب را نیز پرورش داد و آن را به خوبی حفظ کرد.
نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه دشمن نسبت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران توطئه‌های شوم بسیاری را طرح‌ریزی کرده است، افزود: آنها به دنبال این هستند که از عنوان این عزیزان استفاده کنند که باید نسبت به خدمت‌رسانی به ایثارگران تلاش و همت بسیار کرد.
امام جمعه یزد تأکید کرد: فرزندان شهدا و ایثارگران باید از جهات علمی، اعتقادی و دینی تقویت شوند و به خصوص اگر از نظر مسائلی اعتقاد رشد کنند در جامعه می‌توانند فعالیت‌های اثربخش زیادی را انجام دهند.
وی با تاکید بر اینکه اگر برای فرزندان شهدا و ایثارگران برنامه ریزی دقیق و حساب شده‌ای انجام گیرد می‌توانند مروج آرمان‌های شهدا و ایثارگران باشند افزود: چون آنها از عنوان فرزند شهید برخوردار هستند، اگر به خوبی و در مسیر درست حرکت کنند اثرات مثبت بسیاری را در پی خواهند داشت.
ناصری‌یزدی بیان کرد: بدون شک اگر این برنامه‌ریزی دقیق باشد، شبکه‌های مجازی و توطئه‌های دشمن نمی‌تواند آنها را از مسیر اصلی خود خارج کند و سبب گمراهی آنها شود.
نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه امروزه کار برای آموزش و تربیت نسل جدید فراوان است افزود: اما برخی از نسل‌های جدید مانند فرزندان شهدا و ایثارگران برای تربیت صحیح آماده‌تر هستند و اگر در مسیر درست حرکت کند شخص را به عنوان فرزند شهید قلمداد می‌کنند ولی وقتی خدای ناکرده کار اشتباهی از سوی آنها انجام گیرد، سبب اثرات منفی می‌شود چون وی را به عنوان فرزند شهید می‌شناسند.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط عمومی جامعه و مشکلات اقتصادی موجود، بنیاد اگر خدمتی به خانواده مکرم شهدا و ایثارگران انجام می‌دهد باید با دقت و ظرافت خاصی صورت گیرد تا سایر افراد جامعه احساس تبعیض نکنند.

انتهای پیام

captcha