نگهداری پسران «خورشید» در کمپ‌های ترک اعتیاد
کد خبر: 3772425
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵
پیگیری‌های ایکنا نتیجه داد؛

نگهداری پسران «خورشید» در کمپ‌های ترک اعتیاد

گروه اجتماعی - در پی گزارش ایکنا از زندگی «خورشید»، مادری ۶۱ ساله، که سه پسر وی معتاد به شیشه هستند، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی برای حل مشکلات این خانواده قول مساعدت داد.

نگهداری پسران «خورشید» در کمپ های ترک اعتیاد

به گزارش ایکنا از خراسان شمالی، این شعبه در تاریخ ۹۷/۷/۲۹ گزارشی را با عنوان اعتیاد؛ مشق مشقت «خورشید» منتشر و با مادری ۶۱ ساله به نام خورشید که سه پسر وی معتاد به شیشه هستند و هیولای اعتیاد هر روز بیشتر از روز قبل در خانه‌اش عرض‌اندام می‌کند گفت‌وگو کرد.
پس از انتشار این گزارش و پیگیری‌های مجدانه ایکنا؛ احمد ریواده، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، در گفت‌و‌گو با این خبرگزاری اظهار کرد: مادرانی امثال خورشید در این استان و کشور بسیارند، اما سازوکار قانونی برای تحت پوشش گرفتن همه افراد وجود ندارد.
وی با ابراز رضایت از فعالیت این خبرگزاری در انجام مسئولیت اجتماعی خود، ادامه داد: در مورد «خورشید» این مادر رنج‌دیده نیز می‌توانیم فرزندان وی را بدون اینکه آنان متوجه شوند که این اقدام از سوی مادرشان است در کمپ‌های موجود در استان نگهداری کنیم.
ریواده ادامه داد: سه پسر این مادر در ابتدا شش ماه در یک کمپ نگهداری می‌شوند تا بتوانند اعتیاد خود را ترک کنند و بلافاصله در یک بازه زمانی هشت ماهه به اردوگاه حرفه‌آموزی در شیروان منتقل خواهند شد.
وی بیان کرد: امیدواریم طی این 14 ماه خورشید خانم بتواند نفس راحتی بکشد و پسرانش نیز کارهای گذشته خود را کنار بگذارند و دیگر به سراغ اعتیاد و اذیت و آزار خانواده خود نروند.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سیما محسنی
|
Germany
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۲۲:۱۱
0
0
سلام

به همکاران پرتلاش در ایکنا خراسان شمالی خداقوت و تبریک عرض می کنم.
به ثمر رسیدن تلاشهایتان بر شما مبارک . ان شالله همواره موفق باشید.
captcha