ساماندهی امور کشور؛ مهم‌ترین انتظار مردم از مسئولان
کد خبر: 3772434
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹

ساماندهی امور کشور؛ مهم‌ترین انتظار مردم از مسئولان

گروه اجتماعی - معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه ساماندهی امور کشور، مهم‌ترین انتظار مردم از مسئولان است، افزود: خدمت به مردم فلسفه اساسی انتصاب مدیران است.

ساماندهی امور کشور؛ مهمترین انتظار مردم ازمسؤولان

به گزارش ایکنا از سمنان، حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور صبح امروز 24 آذرماه در دیدار با آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان  سبک زندگی امروز با بیان اینکه ساماندهی امور کشور، مهمترین انتظار مردم از مسئولان است افزود: خدمت به مردم فلسفه اساسی انتصاب مدیران است.

ذوالفقاری با اشاره به اینکه علیرضا آشناگر در بدنه وزارت کشور فعالیت زیادی داشته و از شهرداری تا فرمانداری و معاونت سیاسی، امنیتی اجتماعی استاندار را در دو استان تجربه کرده، ادامه داد: امیدواریم برنامه‌های استان سمنان با وجود استاندار جدید به‌خوبی اجرایی شود.

به گفته وی، آشناگر مسئولیت‌‌های مختلفی برعهده داشته و امید است منشأ خدمات ارزنده‌ای برای استان سمنان باشد.

سیدشهاب‌الدین چاووشی، استاندار سابق سمنان نیز  بزرگ‌ترین خسارت رفتن از استان سمنان را دوری از دوستانی نظیر آیت‌الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان دانست و گفت: همیشه سعی کرده‌ام تا تصویر خوبی از نظام جمهوری اسلامی ایران در استان سمنان ترسیم شود و تا جایی که امکانات اجازه می‌داد، ناراضی برای نظام اسلامی نتراشیم.

در ادامه آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه معارفه مدیران با هدف خدمت به مردم انجام می‌شود و باید این امر سرلوحه کار مدیران قرار گیرد، افزود: سیدشهاب‌الدین چاووشی استانداری مردمی و همراه با مردم بود.

 شاهچراغی با تاکید بر اینکه باید از خدمات خالصانه و صادقانه استاندار سابق سمنان قدردانی شود یادآور شد: ناجی سرپرست استانداری سمنان نیز در این مدت و به ویژه در سفر استانی رئیس‌جمهوری و هیأت دولت زحمات زیادی متحمل شد و رسم مهمان‌نوازی و مهمان‌داری را به‌خوبی به جای آورد.

شاهچراغی در پایان بیان کرد: امیدواریم استاندار جدید سمنان به گونه‌ای عمل کند که تا آخر خدمت در این استان نیز مطلبی علیه او شنیده نشود.

انتهای پیام

captcha