​مهلت شرکت در جشنواره کودک‌آنلاین تا 14 دی‌ماه تمدید شد
کد خبر: 3772435
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷
​دبیر جشنواره کودک‌آنلاین:

​مهلت شرکت در جشنواره کودک‌آنلاین تا 14 دی‌ماه تمدید شد

​گروه فناوری اطلاعات ــ دبیر جشنواره کودک آنلاین از تمدید مهلت شرکت در جشنواره فیلم کوتاه و وب سری کودک آنلاین تا 14 دی‌ماه سال جاری، خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سیدجمال هادیان‌طبایی‌ زواره، دبیر جشنواره کودک‌آنلاین اظهار کرد: آخرین مهلت شرکت در این جشنواره که پیش از این 27 آذرماه، اعلام شده بود، به دلیل استقبال مخاطبان تا 14 دی‌ماه سال جاری، تمدید شد.

وی با بیان اینکه استقبال از جشنواره کودک‌آنلاین بیش از انتظار بود، تصریح کرد: برخی هنرمندان و فعالان متقاضی شرکت در این جشنواره با توجه به نو بودن موضوع ارائه ایده در حوزه وب سری، خواستار فرصت بیشتر برای ارائه اثر بودند که به احترام آنها آخرین مهلت شرکت در جشنواره تا 14 دی‌ماه، تمدید شد.

هادیان تأکید کرد: ما مصمم هستیم همه ایده‌‌های نو را که از سوی هنرمندان فارغ از سن و موقعیت جغرافیایی به این جشنواره ارسال می‌شود، پس از انتخاب، مورد حمایت قرار دهیم.

دبیر جشنواره کودک‌آنلاین با تأکید بر استقبال از همه نهادهای دولتی و غیردولتی دارای دغدغه و علاقه‌مند به برپایی این جشنواره، افزود: امیدواریم این رویداد هنری، منشأ تولید فاخر و بروز و ظهور استعدادهای کمتر شناخته شده در کشور شود تا سهم بیشتری از تولید محتوای فضای مجازی را به خود اختصاص دهیم.

هادیان گفت: به زودی هیئت انتخاب این جشنواره معرفی می‌شود و از همه هنرمندان و دولتمردانی که تاکنون حمایت خود را از این رویداد ملی اعلام کرده‌اند، تشکر می‌‌‌‌‌‌کنم.

بر اساس این گزارش، جشنواره کودک‌آنلاین در دو بخش وبسری‌ها (سریال‌های اینترنتی) و فیلم کوتاه برگزار می‌شود و متن فراخوان و فرم ثبت نام جشنواره در سایت www.kudakonlinefest.ir قابل دسترسی است.

انتهای پیام

captcha