پخش ۱۰۰۰ دقیقه برنامه با موضوع زکات از صدا و سیمای لرستان
کد خبر: 3772450
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹

پخش ۱۰۰۰ دقیقه برنامه با موضوع زکات از صدا و سیمای لرستان

گروه فرهنگی - مدیرکل صدا و سیمای لرستان با اشاره به اهتمام این نهاد در تبلیغ موضوع زکات در جامعه، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون هزار دقیقه برنامه با موضوع زکات از صدا و سیمای لرستان پخش شده است.

پخش 1000 دقیقه برنامه با موضوع زکات از صدا و سیمای لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، محمد بازوند، مدیرکل صدا و سیمای لرستان امروز شنبه، ۲۴ آذر در جلسه شورای زکات در بیت نماینده ولی‌فقیه در استان، اظهار کرد: کمیته تبلیغات در اطلاع‌رسانی شورای زکات برعهده صدا و سیمای استان است کمااینکه ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات در این حوزه هستند.
وی به فعالیت‌های تبلیغی صدا و سیمای لرستان در حوزه زکات اشاره کرد و افزود: در طول سال جاری، در برنامه سلام آبادی، ماه مهربانی، به سوی معبود و شوق بندگی به تبیین موضوع زکات در واحد صدا و سیمای لرستان پرداختند.
بازوند به تهیه ۴۸۰ دقیقه برنامه رادیویی و ۲۲۰ دقیقه تلویزیونی با موضوع زکات توسط صدا و سیمای لرستان اشاره کرد و افزود: ۱۰ برنامه تلویزیونی فرایند اجرایی زکات را تبیین کردند.
مدیرکل صدا و سیمای لرستان با اشاره به اینکه در موضوع طلایه‌داران تبلیغ در ماه رمضان محرم و صفر تا جایی که توانستیم به تبلیغ زکات پرداختیم، ادامه داد: علاوه‌بر این در برنامه گلستانه، میعادگاه عاشقان پردازش رسانه‌ای زکات صورت گرفته است.
بازوند به معرفی ۱۰ مورد از زکات دهندگان نمونه زکات استات در حوزه فضای مجازی اشاره کرد و گفت: ۱۰ مورد از زکات‌دهندگان نمونه زکات در حوزه فضای مجازی صدا و سیمای لرستان معرفی شدند.
مدیرکل صدا و سیمای لرستان از نشر ۲۵ خبر در حوزه زکات خبر داد و افزود: هزار دقیقه برنامه با موضوع زکات در صدا و سیما پخش شده است.

انتهای پیام

captcha