ياد شهدا فرهنگ ايثار را در جامعه نهادینه می‌كند
کد خبر: 3772464
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸

ياد شهدا فرهنگ ايثار را در جامعه نهادینه می‌كند

کانون خبرنگاران نبأ ــ مسئول كميته جست‌وجوی مفقودان ستاد كل نيروهای مسلح با بيان اين كه تا ابد مديون خون شهدا هستيم، گفت: ياد و خاطره شهدا، فرهنگ ايثار و شهادت را در جامعه نهادینه می‌كند.

ياد شهدا فرهنگ ايثار را در جامعه نهادینه می‌كند

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ سردار باقرزاده، مسئول كميته جست‌وجوی مفقودان ستاد كل نيروهای مسلح در مراسم بزرگداشت شهيد سيد نورخدا موسوی که امروز، 24 آذر با حضور مسئولان و كاركنان انتظامی استان و اقشار مختلف مردم در حسينيه گلزار شهدای خرم‌آباد برگزار شد، گفت: ياد و خاطره شهدا، فرهنگ ايثار و شهادت را در جامعه نهادینه می‌كند.

مسئول كميته جست‌وجوی مفقودان ستاد كل نيروهای مسلح با اشاره به اینکه امنیت امروزی را مدیون شهیدان هستیم، گفت: هرچه داریم از شهدا و جانبازان است و باید قدردان آنان باشیم.

وی ضمن ابراز همدردی با خانواده شهيد والامقام از همسر شهيد به عنوان شهيد‌ياور ياد كرد و گفت: سید نورخدا موسوی به همه ما درس مقاومت و دفاع از ایران اسلامی را داد تا همگان بدانند جوانان این سرزمین هرگز دست از آرمان‌های انقلاب اسلامی برنخواهند داشت.

سردار باقرزاده با بيان اين كه شهيد موسوی در مبارزه با تروریست‌ها غیرت و شهامت خود را به نمایش گذاشت، بيان کرد: بدانيد كه تا نفس داریم باید پای نظام و انقلاب اسلامی بایستیم.

وی با بيان اين كه بدون شک یاد این شهید والامقام در قلب‌ها جاوید و راهش ادامه خواهد داشت، تصريح كرد: حضور در جمع خانواده شهدا، توفيق الهی است كه باعث اعتلای فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه می‌شود.

سردار باقرزاده در ادامه پليس جمهوری اسلامی را پليسی خدمتگزار، انقلابی و ولايی برشمرد و افزود: با توجه به مأموريت خطير نيروی انتظامی می‌طلبد همه دستگاه‌ها، سازمان‌ها و اقشار مردم پليس را در جهت تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ياری دهند.

وی مرزبانان را حافظان حريم كشور خواند و گفت: اجر اين عزيزان در احاديث مختلف از زبان ائمه معصوم(ع) بزرگ قلمداد می‌شود.

این مقام عالی نظامی با بيان اين كه تا ابد مديون خون شهدا هستيم، گفت: از شهدا هر چه بگوييم كم گفته‌ايم.

مسئول كميته جست‌وجوی مفقودان ستاد كل نيروهای مسلح با اشاره به اين كه حفظ، حراست و پاسداری از مرزهای كشور برعهده مرزبانی است، افزود: اين افتخار بزرگی برای ما محسوب می‌شود چون در مقابل تهديدات، كشور را محافظت می‌كنند.

فرهاد زمانی

انتهای پیام

captcha