همدلی مدیران، منجر به توسعه سمنان می‌شود
کد خبر: 3772466
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲

همدلی مدیران، منجر به توسعه سمنان می‌شود

گروه اجتماعی - رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان تأکید کرد: همدلی و هماهنگی و نیز شفافیت در مدیریت، منجر به استفاده از ظرفیت‌ها در توسعه استان می‌شود.

همدلی مدیران، منجر به استفاده از ظرفیت‌ها در توسعه سمنان می‌شود

به گزارش ایکنا از سمنان، احمد همتی، رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان امروز 24 آذر در نشست شورای اداری استان سمنان با بیان اینکه چرخش و تغییر سریع استانداران به طور قطع سیاست نظام و وزارت کشور نیست، اظهار کرد: برخی استان‌ها تغییر استانداران را یکی از مشکلات عنوان کردند که امیدواریم از این پس سیاست‌ها در راستای کمترین تغییرات و ثبات مدیریت باشد.

وی ادامه داد: استاندار سابق سمنان در رده‌های اجرایی کشور موفق عمل کرد که در این راستا راه برای ایشان در برخی از منصب‌ها در دولت، مجلس شورای اسلامی و بخش خصوصی باز است و از ظرفیت‌های وی در آن بخش‌ها می‌توان استفاده کرد.

همتی با اشاره به مشی مدیریت چاوشی استاندار سابق سمنان، نفوذ در قلب مردم و مدیران استانی را نتیجه این رویکرد دانست و گفت: ‌بی‌توجهی به منفعت‌طلبی در علیرضا آشناگر استاندار جدید سمنان نیز وجود دارد که نعمتی برای مدیریت کشور است و منجر به توسعه و پیشرفت این بخش از ایران می‌شود.

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: همدلی و هماهنگی و نیز شفافیت در مدیریت، منجر به استفاده از ظرفیت‌ها در توسعه استان می‌شود که بر این اساس سفر رئیس جمهوری  سفری خوب با ثمرات مناسبی بود و رئیس جمهوری بر اجرای مصوبات سفر تاکید داشت.

رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان با بیان اینکه یکی از محورهای اصلی استان تامین آب است که باید محور فعالیت‌ها برای پایداری توسعه قرار گیرد، یادآور شد: بحث انتقال آب خزر که مباحث اداری آن به اتمام رسیده، بر اساس قانون توزیع عادلانه آب باید اجرا شود‌ که در این راستا رئیس جمهوری برای اجرای طرح انتقال آب خزر به فلات مرکزی کشور اعلام آمادگی کرد که همه باید با عزم ملی به منظور توسعه استان و کشور برای اجرای این طرح تلاش کنیم.

گفتنی است علیرضا آشناگر امروز، 24 آذر به‌عنوان استاندار سمنان منصوب شد، و از زحمات سیدشهاب‌الدین چاوشی استاندار سمنان که به مدت 11 ماه استاندار سمنان بود و با اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در دولت از این سمت کنار رفت قدردانی شد.

انتهای پیام

captcha