اجرای طرح بشارت 1452 در مؤسسات و خانه‌های قرآن کرمانشاه
کد خبر: 3772530
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶

اجرای طرح بشارت 1452 در مؤسسات و خانه‌های قرآن کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه از برگزاری طرح آموزش حفظ جزء قرآن با عنوان بشارت 1452 در مؤسسات و خانه‌های قرآن کرمانشاه خبر داد.

اجرای طرح بشارت 1452 در مؤسسات و خانه‌های قرآن کرمانشاه

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از اجرای طرح بشارت 1452 «طرح آموزش حفظ جزء 30» در مؤسسات و خانه‌های قرآن کرمانشاه خبر داد.
وی افزود: این طرح قرآنی با موضوع حفظ جزء 30 و باحضور بیش از 460 شرکت‌کننده در مؤسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی کرمانشاه انجام گرفت.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه اظهار کرد: فاز دوم این طرح نیز در سطح مؤسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی استان درحال برگزار شدن است.
حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: دارالقرآن‌الکریم اداره کل استان با ظرفیت پذیرش بیش از 800 نفر در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و فراهم‌سازی زمینه انس بیشتر عموم مردم با معارف قرآن و آموزه‌های گام برداشته و تلاش کند.
وی درادامه به برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره‌های آموزش طرح‌های قرآنی اشاره و اظهار کرد: آزمون دوره یاد شده همزمان با سراسر کشور 9 اسفند برگزار خواهد شد و افراد بالای 12 سال می‌توانند در این طرح شرکت کنند.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در پایان به برگزاری دوره‌های تربیت داور اشاره کرد و افزود: دوره تربیت داور تجوید در استان درحال برگزار شدن است.
انتهای پیام

captcha