برگزاری مسابقات قرآن بسیج در اراک
کد خبر: 3772568
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲

برگزاری مسابقات قرآن بسیج در اراک

گروه فعالیت‌های قرآنی - مرحله ناحیه‌ای بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم بسیج در امامزادگان عبدالله(ع) و آمنه خاتون(س) اراک برگزار شد.

برگزاری مسابقات قرآن بسیج در اراک

به گزاش ایکنا از استان مرکزی، امروز، 24 آذر مرحله ناحیه‌ای 26اُمین دوره مسابقات قرآن کریم بسیج در امامزادگان عبدالله(ع) و آمنه خاتون(س) اراک برگزار شد.

حجت‌الاسلام صالح خلیلی، مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه اراک، در این‌باره گفت: بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن بسیج امسال در سه بخش آوایی، پژوهشی و هنری برگزار می‌شود، بخش آوایی در دو بخش مفاهیم و نهج‌البلاغه در قالب طرح «صراط» برگزار شده است.
وی ادامه داد: بخش حفظ، قرائت، تفسیر و حفظ سوره مبارکه «اسراء» از دیگر رشته‌های آوایی است، لازم بذکر است مسابقات قرآن بسیج در مراحل پایگاهی و حوزه ای انجام شده است. در طرح صراط بیش از 600 نفر شرکت کردند، در دیگر رشته‌ها نیز شاهد حضور بیش از 200 بسیجی هستیم.
حجت‌الاسلام خلیلی تصریح کرد: مسابقات مرحله ناحیه‌ای در رشته‌های حفظ جزء سی، سه جزء اول و 7جزء اول برای بیسجیان کمتر از 16 سال، حفظ 10 جزء ویژه بسیجیان بالای 16 سال، اذان کمتر از 16 سال، قرائت تقلیدی کمتر از 16 سال و قرائت تحقیق بالای 16 سال برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه امروز شاهد رقابت بیش از 150 نفر در محله ناحیه‌ای مسابقات قرآن بسیج هستیم، گفت: بانوان نیز 6 دی‌ماه با هم رقابت می‌‌کنند، 29 آذرماه نیز مسابقات طرح«صراط» برگزار می‌شود. اختتامیه این دوره از مسابقات امروز، پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور حجت‌الاسلام رضوی‌راد، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود؛ دهه فجر مرحله استانی برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha