لزوم پیوست رسانه‌ای بودجه 98 مازندران
کد خبر: 3772614
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰

لزوم پیوست رسانه‌ای بودجه 98 مازندران

گروه سیاست و اقتصاد- استاندار مازندران گفت: تمامی پروژه‌های استان به ویژه بودجه 98 باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد و همچنین سهم مدیریتی بانوان نیز در دستگاه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

لزوم پیوست رسانه‌ای بودجه 98 مازندران
به گزارش ایکنا از مازندران احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران امروز 24 آذرماه در جلسه شورای اداری با اشاره به اینکه مشارکت مردمی در جهت عبور از مشکلات ساز و کار خود را دارد، اظهار کرد: مردم را می‌توان در قالب سمن‌ها به صورت تشکیلاتی در امور مختلف مشارکت داد.
وی با اشاره به اینکه یکی از اولیت‌های استانداری در حوزه سلامت، توجه به ورزش همگانی است، افزود: مهمترین نقطه ضعف این استان ورزش همگانی است که باید آغاز آن از ادارات باشد.
استاندار مازندران با بیان اینکه نشاط اجتماعی در توسعه فرآیند اجتماعی موثر است، تصریح کرد: در بسیاری از کشورهای در حال توسعه و پیشرفت، بسیاری از مسائل از طریق خود مردم و سمن‌ها حل می‌شود، نکته اینجا است هرکجا که مردم ورود پیدا کنند نتایج خوبی به دست می‌آید.
وی افزود: تشکل‌ها می‌توانند با ساماندهی در قالب‌های مختلف همچون دانش‌آموزی، دانشجویی، محیط زیست و ... مشارکت جدی در حل مسائل در تمامی امور داشته باشند.
استاندار مازندران در ادامه به بحث پروژه‌های نیمه تمام ورود کرد و با اشاره به اینکه پروژه هایی که تا پایان سال ۹۷ برای افتتاح زمان دارد باید حتما تا پایان امسال به پایان برسد، اظهار کرد: مدیران قوی مسئولانی هستند که در بدترین شرایط بودجه‌ای به درستی به کار خود ادامه می‌دهند.
حسین زادگان با اشاره به موضوع پسماند، گفت:باید به تناسب ظرفیتی که در مازندران وجود دارد به مسئله پسماند پرداخته شود.
استاندار مازندران با بیان اینکه در بحث گردشکری دریایی و طبیعت باید به طور جدی ورود کرد، گفت: ظرفیت‌های زیادی در بخش خصوصی وجود دارد و انتظار می‌رود تمام دستگاه ها در جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی ورود پیدا کنند.
وی افزود: تمامی پروژه های استان به ویژه بودجه 98 باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد و همچنین سهم مدیریتی بانوان نیز در دستگاه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

captcha