اجرای ۹۸۰ طرح موضوعی جهت برخورد با مواد مخدر و اعتیاد در لرستان
کد خبر: 3772660
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵

اجرای ۹۸۰ طرح موضوعی جهت برخورد با مواد مخدر و اعتیاد در لرستان

گروه اجتماعی - فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اجرای ۹۸۰ طرح موضوعی جهت برخورد با مواد مخدر و اعتیاد در استان در مدت مذکور، گفت: ۱۳ هزار و ۸۵۰ معتاد و پنج هزار تهیه و توزیع‌کننده خرد و کلان نیز دستگیر شده است.

ل

به گزارش ایکنا از لرستان، محمد مهدیان‌نسب، فرمانده انتظامی لرستان شنبه، 24 آذر در جمع خبرنگاران، گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت یک باند سوداگر مرگ و جابجایی مقادیر زیادی مواد مخدر از نوع تریاک مطلع و بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند.
وی اضافه كرد: مأموران ضمن رصد و استقرار در محور مواصلاتی خرم‌آباد ـ بروجرد چهار دستگاه خودرو را توقیف و با دستگیری شش نفر سوداگر مرگ، 170 كیلوگرم تریاک را كشف و قاچاقچیان با تشكیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
مهدیان‌نسب همچنین از پاك‌سازی حدود 47 نقطه آلوده به مواد مخدر با رویكرد برخورد با خرده‌فروشان از ابتدای امسال تاکنون در استان خبر داد و اظهار کرد: در این راستا سه تُن و 700 كیلو انواع مواد مخدر در استان كشف شد كه 18 درصد نسبت به سال گذشته افزایش كشفیات داشته‌ایم.
فرمانده انتظامی لرستان در ادامه با اشاره به اجرای 980 طرح موضوعی جهت برخورد با مواد مخدر و اعتیاد در استان در مدت مذكور، گفت: 13 هزار و 850 معتاد متجاهر و پنج هزار تهیه و توزیع‌کننده خرد و كلان نیز دستگیر شده است.
انتهای پیام

captcha