آغاز ثبت‌ نام ترم زمستانه مؤسسه سروش مشکات
کد خبر: 3772667
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹

آغاز ثبت‌ نام ترم زمستانه مؤسسه سروش مشکات

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ ثبت‌نام ترم زمستانه مؤسسه سروش مشکات ویژه گروه مختلف سنی طی هفته جاری انجام می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ ثبت‌ نام کلاس‌های ترم زمستانه مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت سروش مشکات در رشته‌های مختلف آموزش عمومی و تخصصی ویژه گروه مختلف سنی خردسالان، نوجوانان و جوانان از روز گذشته، 24 آذرماه آغاز و تا پایان هفته جاری ادامه دارد.
این دوره‌ها شامل مهد قرآن همراه با آموزش الفبای قرآنی، آیات موضوعی و سوره‌های کوچک، احادیث کاربردی و سرفصل‌هایی چون بهداشت، مشاغل و زندگی اهل‌بیت(ع) در مقطع خردسالان، روخوانی، روان‌خوانی، قرائت، بیان مفاهیم و نکات تفسیری قرآن، کارگاه‌های مشاوره خانواده، سبک زندگی اسلامی، حفظ ترتیبی و موضوعی و دوره مرور و تثبیت محفوظات است.
سروش ابوالفتحی، مدیر مؤسسه در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا گفت: کلاس‌های مؤسسه به جز کلاس‌های مهد و پیش‌دبستانی و حفظ بانوان که همراه با برنامه‌ روزانه است، طی 24 تا 30 آذرماه به دلیل تعیین زمان ثبت‌ نام دوره‌های زمستانه مؤسسه تعطیل است.
مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه کتاب‌خوانی «سلام بر ابراهیم» ویژه اهالی منطقه چهار شهر تهران از سوی مؤسسه برگزار شد.
یادآوری می‌شود، مؤسسه سروش مشکات در تهران‌پارس، بلوار شاهد(پروین)، خیابان ۲۰۸ شرقی(ادیب)، بین خیابان ۱۳۱ و ۱۳۳ پلاک ۲۴۳ قرار دارد. همچنین علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۷۷۷۸۱۳۷۱ و ۷۷۳۲۹۴۵۷ تماس بگیرند.
انتهای پیام

captcha