تحولات جهانی عصر ظهور در حرم حضرت معصومه(س) تبیین می‌شود
کد خبر: 3772681
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷

تحولات جهانی عصر ظهور در حرم حضرت معصومه(س) تبیین می‌شود

کانون خبرنگاران نبأ ــ تحولات جهانی در عصر ظهور در قالب حلقه معارفی به همت واحد امور فرهنگی خواهران در آستان مقدس حضرت معصومه(سلام‌الله علیها) مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حلقه معارفی «تحولات جهانی در عصر ظهور» به همت واحد مراسم و محافل امور فرهنگی خواهران در رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش حلقه معارفی «تحولات جهانی در عصر ظهور» با حضور کارشناسان مجرب به بررسی و تحلیل شرایط زمانی و الگوی تشکیل حکومت قبل از ظهور، تبیین شرایط جهانی با محوریت مباحث فردی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی قبل از ظهور، شرایط و ویژگی‌های جهان در زمان ظهور و شرایط جهانی بعد از ظهور پرداخته می‌شود.

گفتنی است، این حلقه معارفی هر هفته عصر روزهای یکشنبه در رواق حضرت خدیجه(سلام‌الله علیها) برای بانوان برپا و کارشناس دوره جاری این حلقه معارفی خانم حقانی است.

همچنین برنامه‌های ختم‌های روزانه نیز در رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها در نوبت صبح و عصر برای بانوان در حال برگزاری است.

لازم به ذکر است، بانوان علاقه‌مند برای اطلاع از برنامه ختم‌ها و دیگر برنامه‌های رواق خواهران می‌توانند به واحد امور فرهنگی جنب رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها مراجعه کرده و یا با شماره ۳۷۱۷۵۵۶۱ تماس بگیرند.

مریم بشیری

انتهای پیام

captcha